Napközben délnyugat felől felszakadozik a felhőzet, és egyre több napsütésre is lehet majd számítani. A HungaroMet figyelmeztetése alapján az ország több területén zivatarok várhatók, amelyek komoly veszélyt jelenthetnek a lakosságra. A legnagyobb kockázatot a villámlás jelenti, de emellett a szél is megerősödhet, és jégeső is előfordulhat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Most térjünk rá arra az új gombra a kormányt hubjának alján. Nyomd meg egyszer, hogy a Octa-t Dynamic módba állítsd (a felfüggesztés alacsony és kemény, a kipufogó hangos, a stabilitásvezérlés pedig visszavágva a gyors közúti vezetéshez); tartsd lenyomva, hogy belépj az Octa módba.
Ez megőrzi az autó magasságát, de megnöveli a lengéscsillapító tartalékokat; eltolja az alap négykerékhajtású nyomatékelosztást körülbelül 80%-ra hátra; kikapcsolja a dőléstabilitási kontroll (RSC) rendszert; és újraprogramozza a vonóerő- és stabilitásvezérlő rendszereket – sőt, még az ABS-t is – a maximális szórakozás érdekében „szabadon”.
Az Octa módra váltva a négy kipufogócső sokkal hangosabbá válik – bár még mindig talán nem annyira, mint kellene. Egy ilyen tempójú és képességű Defendernek hangosabban kellene jeleznie a jelenlétét, mint amire a BMW V8-ja képes, amely egy kicsit tompa és lélekben hiányos, összehasonlítva például a Mercedes-AMG G63-mal, vagy még az egykori Range Rover Sport SVR-rel.
A nyolcfokozatú automata váltónak S módban kell lennie, hogy megtartja a fokozatokat, és a lehető legtöbb hangot és karaktert hozza ki a motorról. Amikor ezt teszi, az Octa gyorsnak tűnik az alacsonyabb közbenső fokozatokban és körülbelül 70 mph-ig. Ezt követően az Octa hatalmas mérete és meglehetősen nem aerodinamikus karosszériája kezd akadályozni abban, hogy olyan gyorsan csendesedjen, mint néhány rivális teljesítményű 4×4-es, bár sosem érezni alulfejlettnek vagy lassúnak.