A politikus a látogatás utáni sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy bakté/iumfertőzés miatt továbbra sem iható a víz a kórházban. Magyar elmondása szerint július 26-án mutattak ki baktér/umfer/őzést a kórházban, név szerint a Pseudomonas aeruginosa baktériumot. Erről a kórházigazgató azt mondta Magyarnak, hogy bőrfertőzést okoz, és súlyos megbetegedést jelenthet a bak/érium a csecsemők számára.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A felfüggesztés nemcsak oldalirányban – vagyis a kanyarodás közben fellépő dőlésnél – teljesít jól, hanem előre-hátra mozgásban is, tehát gyors gyorsítás vagy intenzív fékezés közben is stabil marad az autó. Az autópályás tempónál sem érezni bizonytalanságot, a Clio szépen megőrzi az irányt és a nyugodt viselkedést. Ebből is látszik, hogy az új Clio olyan tulajdonságokat hozott, amiket inkább a nagyobb autóknál szoktunk elvárni. Igaz, ezzel együtt valamennyit elveszített abból a régi, könnyed bájából, de cserébe olyan tulajdonságokat kapott, amiket a mindennapi használat során sokkal jobban lehet értékelni: komfortot, stabilitást és magabiztosságot.
A mai korszakban, amikor az elektronikus menetstabilizáló rendszerek állandóan működnek, és a gyártók mindenáron a maximális tapadást próbálják elérni, sok kisautó – köztük a Clio is – egy kicsit elveszíti azt a vezetési élményt, amit egy szenvedélyes sofőr kereshet. Ugyanakkor a legtöbb átlagos sofőr számára ezek az autók – így az új Clio is – bőségesen nyújtanak biztonságot, megbízhatóságot és hatékonyságot, különösen a hétköznapi közlekedés során.
A Clio kormányzása és mozgékonysága kezdetben talán meglepően élénknek tűnik. Még a szerényebb, 16 colos kerekekkel és nedves útfelületen is ügyesen fordul, határozott a viselkedése, és jól kontrollálja a karosszéria mozgását a kanyarokban, még nagy oldalirányú terhelés mellett is. A tapadás elég erős ahhoz, hogy a motor nyomatékát kihasználva lendületesen ki lehessen gyorsítani a kanyarokból, anélkül, hogy a menetstabilizáló rendszer állandóan közbeavatkozna.
Ha az ESP (elektronikus stabilitáskontroll) mégis működésbe lép, azt határozottan teszi – talán túlzottan is. De még így is, aki szeret vezetni, annak az új Clio az egyik legérdekesebb és legélvezetesebb autó lehet a kategóriában. Nem hozza vissza teljesen a régi, játékos francia kisautók világát, de nem is akarja – helyette egy érettebb, komolyabb, mégis lendületes autót kínál, amely a hétköznapokban is jól használható és élvezhető.