Magyar Péter „jól berúgott” – Mutatjuk!

„Tisztelt Szerkesztőség!
Egyike vagyok azon társaságnak, mely Magyar Péterrel együtt nyaralt és én is alá tudom támasztani a leírtakat. Nem vagyok tiszás – az unokatestvérem révén jöttem el a nyaralásra – egy súlyos betegségen vagyok túl és ő hívott meg. Nem is tudtam Magyar Péterről, hogy itt lesz.
A hazamenetele előtti este együtt italoztam a társasággal. Péter jó berúgott. Barátnője is inkább elvonult. Elmondta, hogy nagy baj van a tiszánál. Többen is fontolgatják, hogy kilépnek és kitállalnak.
Magyar Péternek e miatt fáj a feje nagyon” – küldték a levelet a borsnak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus LBX alapfelszereltségéhez tartozik egy 9,8 colos érintőképernyős infotainment rendszer, egy 7 colos digitális műszeregység, kétzónás klímaberendezés, elöl-hátul parkolóradar, tolatókamera, öt USB-csatlakozó, vezeték nélküli Apple CarPlay és vezetékes Android Auto, valamint a vezetéstámogató rendszerek teljes csomagja. A legközelebbi riválisok a prémium kis SUV-k mezőnyéből kerülnek ki, mint például az Alfa Romeo Junior, Audi Q2, BMW X2, Mercedes GLA vagy a Volvo XC40. Szóba jöhet még a MINI Countryman is, illetve ha valaki hajlandó lemondani a prémium emblémáról és az azzal járó minőségi szintről, akkor érdemes megfontolni a szoros rokonságban álló, de megfizethetőbb Toyota Yaris Cross-t is.
Motor, teljesítmény és vezetési élmény
Mivel az LBX alapját a Yaris Cross adja, nem meglepő, hogy ugyanazt az „önfeltöltő” hibrid hajtásláncot használja. A rendszer egy 1,5 literes, háromhengeres benzinmotort kombinál egy elektromotorral, így összesen 134 lóerős teljesítményt nyújt – ez öt lóerővel több, mint a Toyota Yaris Cross esetében.

Ennek eredményeként az LBX valamivel gyorsabb is, a 0–100 km/h gyorsulás elsőkerék-meghajtás esetén 9,2 másodperc, míg az összkerékhajtású verziónál 9,6 másodperc. A végsebesség mindkét változatnál 170 km/h.
A fokozatmentes automata váltó (CVT) inkább nyugodt, egyenletes vezetési stílust ösztönöz, mert ha túlságosan hirtelen lépsz a gázra, inkább zajt tapasztalsz, mint valódi gyorsulást.
Bár elsőre könnyű lenne azt gondolni, hogy az LBX csak egy elegánsabb Yaris Cross, a Lexus valójában komoly munkát fektetett abba, hogy kifinomultabb vezetési élményt nyújtson. A hibrid rendszer itt sokkal csendesebb, mint a Yaris vagy a Yaris Cross esetében – a hangszigetelés olyan hatékony, hogy a háromhengeres motor szinte észrevétlenül kapcsol be. Gyorsításkor csak egy távoli, tompa morgást hallani, míg utazósebességnél gyakorlatilag semmi motorkerregés nem észlelhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük