Az énekes-rapper életútját számos félreértés övezte, ezek közül az egyik legmakacsabb, hogy roma származásúnak tartják. Ő azonban világossá tette: családja nem cigány eredetű. Ennek ellenére a környezete, barátai és a város közösségi légköre szoros kapcsolatot eredményezett a roma kultúrával. Mint mondta, Ózdon annyira természetes volt az együttélés, hogy sok szokást, beszédmódot és viselkedést egymástól vettek át, függetlenül az etnikai hovatartozástól.
Nem tud énekelni, mégis:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A városi közlekedés során az HR-V gördülékeny és viszonylag nyugodt élményt nyújt, különösen alacsony sebességnél, amikor az elektromos módot használjuk. Azonban ha padlógázzal gyorsítunk, az autó lassan reagál, mivel az elektromos és benzinmotor közötti átmenet egy kis késlekedést eredményez. Az e-CVT váltó monoton zúgása pedig rontja a finom vezetési élményt, pedig az autó jól teljesít a sebességkorlátozó áthidalásában. A HR-V kanyarokban meglepően stabil, köszönhetően annak, hogy a Honda 15%-kal növelte az oldalegyenességet a korábbi modellekhez képest, így az autó sportosabb érzetet kelt, mint például a Hyundai Kona. Az autó kanyarodási képességei kedvezőek, de a „Road Departure Mitigation” rendszer gyakran idegesítő, mivel automatikusan beavatkozik akkor is, ha nem hagyjuk el az irányvonalat, és mindezt nem mindig könnyű kikapcsolni menet közben.
A Suzuki Vitara 2015-ös, negyedik generációs bemutatkozása új irányvonalat képviselt a kis szabadidő-autók piacán. Az addig megszokott, létra-keretes konstrukció és terepjáró képesség helyett a Vitara a könnyebb, unibody (monocoque) felépítést és a leggyakrabban használt elsőkerék-hajtást választotta. A változások célja az volt, hogy a Vitara vonzóbbá váljon szélesebb vásárlói réteg számára, és képes legyen felvenni a versenyt más kis SUV-kkal, mint például a Nissan Juke vagy a Hyundai Kona. Míg a modell alapvető felépítése évtizedekkel később sem változott, a Suzuki évről évre frissítette a Vitarát, hogy versenyképes maradjon. A legutolsó frissítés során új biztonsági rendszerekkel és átdolgozott felszereltségi szintekkel bővült a választék, miközben az autó külsejét is felfrissítették új hűtőrácsokkal és kerekekkel. Az utastérben mostantól a Motion és Ultra szintek mindegyike 9 colos érintőképernyőt és vezeték nélküli okostelefonos csatlakozást kínál.