Számos balesetben érintett volt, vagy épphogy elkerülte őket. A műsor során, miközben épp az R/L Reggeli adásába tartott, vezetés közben osztotta meg a hallgatósággal a sokkolóbbnál sokkolóbb történeteit. A rapper ugyanis két autóbalesetet is átélt és mindkét esetben sértetlenül szállt ki a járműből.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az utastérben a változások inkább a technológia irányába mutatnak, mintsem az anyaghasználatban. A központi kijelző most már jobban illeszkedik a műszerfalba, és egy 7 colos digitális műszeregység egészíti ki az információs rendszert. Alapfelszereltségben immár két USB-C csatlakozó és elektromos kézifék is jár, ami egy korábban ilyen kategóriában ritkaságszámba menő kényelmi elem volt. A felsőbb szinteken még bőkezűbb az ellátmány: indukciós telefontöltőt és digitális kulcsot is kapunk, így a belépés és az indítás is okoseszközről vezérelhetővé válik. Ugyanakkor a gyártó továbbra is szem előtt tartja a modell megfizethetőségét, így nem vállalt túlzott kockázatot a prémium irányába való elmozdulásban. A műszerfalon például továbbra is kemény műanyagokat találunk, és a zajszigetelés sem számít különösebben kifinomultnak. Ez tudatos döntés eredménye: a Toyota szeretné az autó árát a lehetőségekhez képest alacsonyan tartani, figyelembe véve a szigorodó szabályozásokat és az egyre inkább elkerülhetetlen hibrid technológiák integrálását.
A komfort terén azonban történt némi előrelépés – a puhább, kényelmesebb ülések például kifejezetten kellemes meglepetést okoznak, főleg ebben a szegmensben, ahol ez gyakran nem élvez prioritást. A hátsó ülések környékén azonban továbbra is kompromisszumokat kell kötnünk: a beszállás nehézkes, a helykínálat szűkös, és az ajtók kialakítása sem túl praktikus. Ez alapján nem meglepő, hogy az Aygo X továbbra is elsősorban fiatal, városi életmódot folytató egyedülállók vagy párok számára ideális választás, nem pedig családok számára.
A csomagtér viszont dicséretet érdemel: bár mérete nem változott – továbbra is 231 literes –, a tervezők okosan helyezték el az akkumulátort, keresztben, a hátsó ülések alatt, így a rendelkezésre álló helyet maximálisan ki tudták használni. Ez is jól mutatja, hogy az Aygo X nemcsak stílusos, de praktikus gondolkodás eredménye is, amely a korlátok ellenére is igyekszik minél többet nyújtani a célközönség számára.