Már az első Nagy Duettben csalás történt!

Elsőként Brash Bence és Lékai-Kiss Ramóna örülhetett a továbbjutásnak, majd Dér Heni és Gáspár Győző neve hangzott el. Ahogy haladt előre az eredményhirdetés, a versenyzők egyre feszültebben várták a végkimenetelt. A legvégén három páros maradt bizonytalanságban: Geszler Dorottya és Stohl András, Molnár Anikó és Nagy Feró, valamint Szorcsik Viki és L.L. Junior.
A zsűri hosszas tanácskozás után végül Molnár Anikót és Nagy Ferót juttatta tovább, a közönség pedig Geszler Dorottyát és Stohl Andrást mentette meg a kieséstől. Így Szorcsik Viki és L.L. Junior számára az első adás jelentette a végállomást.
CSALÁST KIÁLTOTTAK A KOMMENTELŐK! EZ TÖRTÉNT A KULISSZÁK MIATT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A belsőégésű motorok betiltása közeleg, és az Euro 7-es emissziós előírások is szigorúak lesznek. Így, bár a Toyota továbbra is határozottan úgy véli, hogy a hibrid a jobb hosszú távú választás, végre bemutatta az elektromos autóját, a Toyota bZ4X-et. Ez egy közepes méretű SUV, amely a piac egy szorosan telített szegmensébe érkezik, ahol olyan riválisok versenyeznek, mint a Kia EV6, a Tesla Model Y, a Nissan Ariya, a Mustang Mach-E és az EQB.
Azt gondolnánk, hogy egy figyelemfelkeltő név lenne a prioritás a kitűnéshez, de ehelyett bZ4X-nak nevezték el. Ennek van logikája: a „bZ” a „beyond zero” rövidítése, tehát egy akkumulátoros elektromos autóról van szó; a „4” nagyjából a méretre utal (hasonló a Toyota RAV4-hez); és az „X” azt jelzi, hogy SUV. Tehát minden világos. Már láthattuk a kizárólag Kínában elérhető bZ3 kompakt szedánt, és más változatai is érkeznek.

A bZ4X „Hammerhead” dizájnja az első részén a Toyota elektromos autóinak védjegyévé válik.
A Toyota elektromos autójára való hosszú várakozást egy nagyon nem Toyota-szerű baleset hosszabbította meg. Röviddel azután, hogy a bZ4X piacra került, problémát találtak a kerékagyakkal, ami azt jelentette, hogy a kerekek akár el is válhatnak. Ez nem volt egyszerű javítás sem. Három hónapot vett igénybe – ez alatt az idő alatt azok az ügyfelek, akik már megkapták az autóikat, nem tudták használni őket, és a Toyota sem tudott több autót gyártani.
Most, kevesebb mint egy évvel a gyártás megkezdése után, a Toyota végrehajtott egy kis középkori frissítést az autón. Nincs nagyobb mechanikai változás, de megérkeztek az évek óta várt sugárzó kabinhűtők, és néhány módosítást végeztek a töltési rendszeren, hogy javítsák a teljesítményt alacsonyabb hőmérsékleten. Végül némi apró frissítés történt néhány aktív biztonsági felszereltségen is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük