Már csak így utazhat!

A MÁV mostantól egységes, 15%-os okoskedvezményt vezet be – olyan ajánlatot, ami minden helyközi buszra, vonatra és helyjegyre érvényes. Sőt: még akkor is jár, ha az utas az indulás előtti utolsó másodpercben vált jegyet!
Csakhogy itt jön a csavar: a kedvezmény csak akkor él, ha a jegyet az új MÁV+ applikációban vásárolják meg!
Aki nem használja az appot? Az lemaradhat a 15%-os árelőnyről.
EZ LESZ A HAGYOMÁNYOS JEGYEKKEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Lehet, hogy azért van, mert a Qashqai-unk manuális, így a Nissan mérnökei kevésbé tudják módosítani a teljesítményt az időzítési fokozatváltásokon keresztül. Nem vagyok benne biztos.
Mindenesetre szerintem Eco módban marginálisan jobb az üzemanyag-fogyasztása (ez elenyésző, de úgy tűnik, hogy jelentéktelen különbséget jelent), szóval hajlamos vagyok minden útra ezt használni. Ha jól emlékszem, a vezetési mód kiválasztása minden alkalommal, amikor leállítod a motort, alapértelmezés szerint Normál fokozatba kapcsol. Ennek ellenére nem igazán panaszkodom a vezetési módok közötti különbség hiánya miatt. A Qashqai vezetése nem túl sportos, szóval nem igazán szeretnék agresszívabb Sport módot. Ennél kíméletesebb, ami rendben van.

Az utóbbi időben egy sor viszonylag hosszú autópálya-utat kellett megtennem, és a jelenlegi benzinárak miatt arra törekszem, hogy a lehető leghatékonyabb legyek. Egy kis gyakorlással rendszeresen elérhetem a 40-es évek közepének fogyasztását, de alkalmanként – és megfelelő utakon – ezt is túlszárnyaltam.
A Qashqai fedélzeti számítógépe naplózza az összes utazást, és kiemelten jeleníti meg a legjobbat. Nemrég egy olyan utamon, amelyen egyenletesen vezettem az országutakon, új rekordot értem el 50,8 mpg-vel. Az út végén a Qashqai megkérdezte, hogy meg akarom-e menteni a rekordomat, akárcsak egy régi játékgép. És miért, igen. Igen, szeretném megmenteni az eredményt, köszönöm szépen. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor bekapcsolom a Qashqai-t, új hatékonysági célom van, amire törekednem kell. Egy újabb ok, amiért nem zavar annyira a Sport mód. Néhány hosszú, sötétben megtett utazás során kiderült egy kissé bosszantó furcsaság. A központi érintőképernyőn egy jól elhelyezett gomb található a „nappali” és a sötétített „éjszakai” mód közötti váltáshoz, ami segít csökkenteni a tükröződést. A digitális kijelzőn azonban nincs ilyen sötétítő funkció. Megértem, hogy a kulcsfontosságú információknak tisztán kell látszaniuk, de a fény időnként kissé zavaró lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük