Már megint áll a bál Kiss Rami körül!

A váltás után a TV2 műsorvezetői csapatát erősíti, és komoly sikereket ért el ebben a szerepben. Ő az egyik arca a Dancing with the Stars című látványos show-nak, és nemrég elnyerte az év n/i műsorvezetője címet is a tévés szakújságírók rangos díjátadóján. Ramóna tehát a színészi múltját ügyesen kamatoztatja a képernyő más területein is, miközben új közönségrétegeket hódít meg.
Az ominózus vi/eót a TTokra töltötték fel. MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Suzuki ráadásul nem a Toyota e-TNGA padlólemezének rövidített változatát használta fel, hanem egy teljesen új, kifejezetten elektromos autókhoz tervezett architektúrát fejlesztett Heartect-e néven. Ez az alap alkalmas egy- és kétmotoros hajtásláncok befogadására is, és lehetővé teszi, hogy a Suzuki jól ismert AllGrip összkerékhajtási rendszere az elektromos korszakban is megmaradjon.

Az e Vitarához kétféle akkumulátorkapacitás érhető el, 49 és 61 kWh-s kivitelben. Ezek a kompakt, úgynevezett „blade” akkumulátorcellák a kínai BYD-tól származnak. A nagyobb akkumulátor felára 3 000 font a Motion felszereltségi szinten, míg az alap, 49 kWh-s csomag egyáltalán nem érhető el az Ultra kivitelhez. A kisebb akkumulátor egy 142 lóerős és 193 Nm nyomatékú villanymotorral párosul, míg a nagyobb, 61 kWh-s egységhez már egy erősebb, 172 lóerős motor jár, bár a maximális nyomaték itt is 193 Nm marad. Az AllGrip-e összkerékhajtású változat két villanymotort használ, összesen 181 lóerős teljesítménnyel és jóval izmosabb, 307 Nm-es nyomatékkal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük