Már nem lép színpadra ÁKOS!

A zen/ipar szereplői és a közönség egy emberként állt ki Ákos mellett. Számos zenész, színész és közéleti személyiség fejezte ki aggodalmát és támogatását a köz/sségi mé/iá/an. A kommentek tanúsága szerint a rajongók is teljes mértékben megértik a döntést, és sokan azt írják: „Most neked van szükséged ránk, mi itt vagyunk.” MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Toyota első teljesen elektromos járműve, amely az Egyesült Királyságban elérhető, meglepő módon nem egy személyautó, hanem egy haszongépjármű: a Proace Electric nevű furgon. Ez a modell tulajdonképpen a dízelmotoros Proace elektromos változata, és a Toyota számára – amely elsősorban a hibrid technológiájáról ismert – ez egy gyors lehetőség arra, hogy belépjen a teljesen elektromos járművek piacára. Az elektromos Proace ugyanis nem teljesen saját fejlesztés, hanem egy úgynevezett „badge engineering” termék – vagyis ugyanaz az alapjármű, mint a Citroën e-Dispatch, a Vauxhall Vivaro-e vagy a Peugeot e-Expert, amelyeket eredetileg a PSA-csoport (most már a Stellantis része) gyárt. Bár a Toyota csak egy saját logót helyezett rá és néhány apró módosítást végzett, ez egyáltalán nem jelent hátrányt – sőt, előny, hiszen ezek az alapmodellek az Egyesült Királyság piacán jelenleg a legjobban teljesítő elektromos furgonok közé tartoznak.

A Toyota Proace Electric ugyanúgy zárt áruszállító változatban kapható, mint testvérmodelljei, viszont ellentétben azokkal, itt csak egyféle hosszúság és csak egyetlen felszereltségi szint érhető el – az úgynevezett „Icon” kivitel, amely a legnépszerűbb a vásárlók körében. A vásárlók kétféle akkumulátor közül választhatnak: az egyik 50 kWh kapacitású, a másik pedig nagyobb, 75 kWh-s. A nagyobb akkumulátor mintegy 4700 fonttal drágább, viszont hosszabb hatótávolságot biztosít. Az indulóár valahol 41 500 font körül kezdődik, de mivel az autó jogosult a brit kormány Plug-in Van támogatására, ez az ár kedvezményesen is elérhető lehet.

A kisebb, 50 kWh-s akkumulátor a hivatalos WLTP mérés szerint nagyjából 142 mérföldet (kb. 230 kilométert) képes megtenni egy töltéssel. A nagyobb, 75 kWh-s változat ezzel szemben akár 205 mérföldre (330 kilométer körülire) is képes lehet. Sokan úgy gondolják, hogy ez a plusz hatótáv megéri a felárat, főleg, ha valaki napi szinten hosszabb távokat jár be. A töltési idők is attól függnek, milyen töltővel töltjük az autót: egy 100 kW teljesítményű nyilvános gyorstöltővel akár 32 perc alatt is elérhető a 80%-os töltöttségi szint (a nagyobb akkumulátornál ez 48 perc). Ha otthon töltjük, például egy 11 kW-os fali töltővel, akkor az 50 kWh-s akkumulátor 4 óra 45 perc alatt tölt fel teljesen, míg a 75 kWh-s verzióhoz körülbelül 7 órára van szükség. Hagyományos hárompólusú konnektorból viszont nagyon hosszú – akár 14 órás – töltési idővel kell számolni, a nagyobb akkunál ez még több lehet, szinte egy egész nap.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük