Megérkezett a Bochkor-baba!

A baba egy akciófigura, amely őt mintázza. A Bochkor-babához olyan kiegészítők is tartoznak, mint mikrofonok, bsüvegek, sőt, még egy lemezlejátszó is. A kérdés pedig felmerül: Ön vásárolna egy saját Bochkor-babát?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az elektromos családi autók ezen a £40,000-£60,000 közötti ártartományban már egy ideje elkezdték elmosni a vonalat a hagyományos karosszériatípusok és az SUV-k között. Még azoknak az autóknak is, amelyek esetében egy elegánsabb, alacsonyabb profil előnyösebb lett volna, alkalmazkodniuk kellett egy padló alatti hajtóakkumulátorhoz, amely felfelé tolja az utasteret – és ezzel az autó teljes karosszéria-profilját is – több inchnyi magasságban.

De a Nissan Ariya egyértelműen az elektromos járművek magas és impozáns klubjába tartozik. A legtöbb vezető oldalra csúszik be a viszonylag magasra szerelt vezetőülésbe, és még akkor is, ha az ülést a legalacsonyabbra állítják, úgy ülnek benne, hogy a lábuk hajlítva van, és magasan a kormányon.

A mért gyorsulás tekintetében ne várj semmi rendkívülit sem a 63 kWh-os, sem pedig a 87 kWh-os, egyetlen motorral szerelt modellektől.

Még teljes gázt adva is, a 87 kWh-os modell kontrolláltan indul, és valamivel több mint nyolc másodpercre van szüksége ahhoz, hogy megérje a 60 mph-t (96 km/h) álló helyzetből – ami őszintén szólva a legkevesebb, amit egy £50,000-os családi autótól elvárhatunk, és elég messze van sok rivális teljesítményétől.

Az elektromos motor még mindig elegendő teljesítményt biztosít előzéshez és autópályára való felhajtáshoz, és az energia lineárisan, fokozatosan érkezik, ami jellemző egy nem teljesítményorientált elektromos autóra, mint amilyen az Ariya.

Akár a „elektrikusan gerjesztett” hajtómotor sajátossága, akár csupán annak köszönhető, hogy a Nissan hogyan hangolta, a nyomaték nagyon érett módon kerül előállításra, hogy ne zavarja meg az első kerekek tapadását. Azonban el kell mondani, hogy az első kerekek nem teljesen mentesek a tapadás elvesztésétől, és bizonyos körülmények között, például egy csomópontból való elinduláskor, előfordulhat, hogy az autó csúszkál a tapadásért. Ehhez viszont viszonylag éles gázelvételre van szükség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük