„Ez nyilvánvalóan egy olyan esemény volt, ami mélyre lökött. De volt érzékem, szívem, fülem ahhoz, hogy megértsem magam, és rájöjjek arra, mi is történik velem. Be kellett látnom, nem tiltakoznom kell ellene, hanem be kellett fogadnom ezt az érzést, sőt barátommá kellett fogadnom ezt a felfoghatatlan gyászt. Ez rengeteg munkába és sok időbe telik. Az első lépés az ehhez vezető úton az elfogadás volt. Nincs értelme tiltakozni vagy haragudni a sorsra” – vallotta könnyek között Rozi a Bóta Café adásában.
ÍGY DOLGOZTA FEL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Később érkezik majd a Kia EV3 GT változat, amely várhatóan kétmotoros, összkerékhajtású lesz, bár a hatótávja valószínűleg rövidebb lesz a jelenlegi, elsőkerék-hajtású modellekénél.
A hajtáslánc viszonylag egyszerű: kétféle akkumulátorméret választható, ugyanazzal a motorral párosítva. A kisebb, 58,3 kWh-s változat hivatalosan 270 mérföldes hatótávot kínál, ami sokaknak elegendő lehet. Azok, akik hosszabb utakra készülnek, választhatják a 81,4 kWh-s változatot, amely akár 375 mérföldes hatótávot is elérhet, míg a GT-Line S változat esetében ez 362 mérföldre csökken.
Mindegyik modell 201 lóerőt tud, a kisebb akkumulátoros Air verzió gyorsabban, 7,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg a hosszabb hatótávú verziók 7,7 vagy 7,9 másodperc alatt érik el ugyanezt a tempót. Bár a számok különböznek, a valóságban ez a különbség alig észrevehető.
Vezetni az EV3-at nem különösebben élvezetes, de ez nem is célja az autónak. A Kia inkább a kényelemre helyezte a hangsúlyt, amit jól is valósított meg. A gázreakció három, a kormányzás két fokozatban állítható, de ezek közötti különbségek alig érezhetőek. A sport mód például élesebb gázreakciót kínál, de tényleges gyorsulásbeli javulás nincs.
Városi környezetben az EV3 egyik kiemelkedő eleme a regeneratív fékezés finomhangolhatósága, amely a kormány mögötti váltófülekkel menet közben is szabályozható. Az autó tud teljes gurulást, egy pedálos vezetést, sőt, adaptív üzemmódot is, amely az útviszonyok alapján dönt a fékezés mértékéről. A pontos kormányzás és a puha futómű miatt városban nagyon kellemes vezetni.
Országutakon is jól teljesít a kényelmes futómű, de a vezetési élmény nem túl izgalmas. Bár nem olyan „halott” a vezetési élmény, mint egy Hyundai Kona esetében, a Renault Megane E-Tech vagy a Cupra Born élesebb és dinamikusabb vezetési érzetet nyújtanak a kényelem megtartása mellett. A puha hangolás miatt nagyobb útegyenetlenségeknél érezni lehet az autó súlyát, mivel a rugózás néha nem tudja megfelelően lekövetni a terhelést.