Ahogy a Bors kiderítette, nem ez az első alkalom, hogy András eltűnik. Néhány hónappal ezelőtt ugyanezen a környéken már keresték őt – akkor súlyos sérülésekkel, öngy/lk0ssági kísérlet után találtak rá a Pilis-tető alatt. Egy biciklis fedezte fel, és azonnal mentőt hívott. Helikopterrel szállították kórházba, az életét éppen hogy sikerült megmenteni. Most újra eltűnt, és az elsőként riasztott mentőalakulatok ismét ugyanoda tértek vissza, de egyelőre hiába. A család mélyen hallgat, ám ismerőseik szerint rettegnek a legrosszabbtól.
Ő IS AZÉRT MEHETETT ODA! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Ceed 2018-as bevezetése óta a motorválaszték a széleskörű vonzerőről a jelenlegi egyetlen választási lehetőségre változott, amely kifejezetten azokat a magánszemélyek autóvásárlókat célozza meg, akik nem szeretnének semmilyen elektromos hajtásra váltani.
Ezt szem előtt tartva, egy korábbi példát kell keresned, ha szélesebb turbófeltöltős benzinmotor-választékra vágysz, beleértve a 118 lóerős 1,0 literes, a 138 lóerős 1,4 literes vagy azok 158 lóerős 1,5 literes utódját.
Ha a 201 lóerős 1,6 literes T-GDi vonzóbbnak hangzik, akkor erről a különálló Kia Ceed GT tesztben olvashatsz. A plug-in hibrid hajtáslánc csak a Ceed Sportswagon kombiban és az Xceed crossoverben volt elérhető.
A közös nyomócsöves dízelmotorok is háttérbe szorultak – ezek 114 és 134 lóerős változatban kaphatók, a későbbi, erőteljesebb változat 48 voltos mild hibrid rásegítéssel is rendelkezett.
2023 óta az 1.5 T-GDi benzinmotorból csak egy letuningolt, 138 lóerős változatot forgalmaznak, felszereltségi szinttől függően hatfokozatú manuális és hétfokozatú DCT duplakuplungos automata sebességváltóval.
Bármelyik sebességváltót is választja, a maximális vonóerő 80 Nm 3000-es fordulatszámtól, ami 9,5 másodperces gyorsulást jelent 0-ról 100 km/órára manuális, és 9,7 másodperces gyorsulást DCT-vel. Ez teljesen megfelelő.
Sima, hajlékony egység, a Kia folyamatosan változó szelepvezérlésű technológiájának köszönhetően finomabban jár, és javítja a bejelentett üzemanyag-fogyasztást. A motor ütős turbóteljesítménye könnyen elérhető, és minden bizonnyal némi lendületet és lendületet ad, bár a legjobban akkor teljesít, amikor csendes, hatékony utazásra használják.
Különösen simán működik a DCT automata sebességváltóval, de ez nem rejti el a kifinomultság hiányát. Munkálkodás közben rekedtes hangja van, ami még óvatos vezetés mellett is észrevehető.
A másik kritika az utastérben uralkodó általános zajszint. A motor mellett túlzott az út- és gumiabroncszaj is, és bár ehhez alkalmazkodni kell, a következő generációs modellnél a jobb szigetelésnek is szerepelnie kell a listán.