Megjött a dátum hogy végre mikor lesz jó idő!

Kedden általában sok napsütés valószínű gomolyfelhőkkel, de délnyugaton késő délutántól erőteljessé válik a felhőképződés. Napközben néhol alakulhatnak ki záporok, késő délután, este délnyugaton zivatar is lehet. Szerdán erőteljes gomolyfelhő-képződés várható általában többórás napsütéssel, de többfelé várható zápor, zivatar, a legkevesebb az északkeleti országrészben, legtöbb délnyugaton.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Ranger hátulja úgy lett kialakítva, hogy minél több helyet biztosítson a rakodótérnek, ezért a hátsó lábtér olyan, mint amit egy családi hatchback-ben találunk, de a sík tető és a függőleges hátsó ablak révén a fejtér meglehetősen bőséges. Mindez tipikus a dupla kabinos pick-upoknál, és a Ranger még a Toyota Hilux-nál is tágasabb. Az ülés alapja felhajtható, hogy egy sor rekeszt lehessen elővenni, amelyek a szerszámkészletet és a emelőtartót tartják, vagy a háttámla lehajtható, hogy tárolópolc jöjjön létre.

Ez pedig elvezet minket a pick-upok legfontosabb részéhez: a rakodótérhez. A Ranger minden változata (a Raptor kivételével) legalább egy tonnás terhelhetőséggel rendelkezik, az 1035 kg-tól a 2,0 literes 202 lóerős Wildtrak X-nél egészen 1207 kg-ig a szimpla kabinos XL-ig. A szélesebb kialakításnak köszönhetően a rakodótér elbír egy Euro raklapot, akárcsak a Ranger riválisai.

Minden Ranger rakodótere rendelkezik különféle horoggal és rögzítési pontokkal. Az oldalak műanyaggal vannak borítva, hogy védjék a festést, miközben apró flap-ek rejtenek el további rögzítési pontokat. A Ford egy hosszú kiegészítőlista kínálatával rendelkezik, beleértve a rack rendszereket, osztó rendszereket és keménytetőket, és ha mindez nem elég, rengeteg utángyártó is készít további felszereléseket.

A mi autóink spray-behúzott rakodóteret és elektromos rolót kaptak, amelyek remekül működtek. A hátsó ajtóhoz tartozó torziós rugók hasznos alapfelszereltségként könnyűvé teszik a nyitást és zárást.

A modern dízelmotoroknak köszönhetően a könnyű haszonjárművek sem kell, hogy lassúak legyenek. Az itt tesztelt 202 lóerős, 2,0 literes motor egy kiegyensúlyozott középutat képvisel a 168 lóerős alapváltozat és a 237 lóerős Ranger V6 dízel között. Ez kizárólag egy 10 fokozatú nyomatékváltós automata sebességváltóval párosul.

A 2348 kg-os tesztelt tömegével ez a „könnyű” haszonjármű meglehetősen nehéz a személyautókhoz képest, és körülbelül 100 kg-mal nehezebb, mint a korábban tesztelt Toyota Hilux. Ennek ellenére a Ranger 60 mph-ra 9,8 másodperc alatt gyorsul, tehát némileg gyorsabb volt, mint a Hilux.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük