Pintér Sándor bekeményít! Jön a háziorvosi körzetek megszüntetése és újrarajzolása – fogalmazott több napilap! Első lépésként megvizsgálják a jelenlegi körzetek működését, különös figyelmet fordítva arra, hogy hol vannak tartósan betöltetlen praxisok, valamint arra, hogy a körzetek megfelelnek-e a jogszabályi előírásoknak. Emellett azt is ellenőrzik, hogy az önkormányzatok gondoskodtak-e a betöltetlen praxisok helyettesítéséről, és milyen feltételekkel látják el ezeket a feladatokat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Néhány modellnél a kerekek meglehetősen nagyok egy kisautóhoz képest, de a gumiabroncsok oldalfalai generózus profillal rendelkeznek, így a felfüggesztés mellett a gumi is biztosítja a rugalmasságot. De a kényelem eléréséhez hosszú távon több kell, mint hogy az autó viszonylag puha legyen, és itt a Citroën gyengélkedik. A tesztelők azt mondták, hogy sokkal kényelmesebben érezték volna magukat egy autópályás kirándulás során vagy egy hosszú úton egy forró hatchbackben vagy sportkocsiban, mert legalább ott egy kis pihenőt kaptak volna a folyamatos korrigálásból. Az is meglepő egy olyan autónál, mint a Cactus, hogy a vonóerő-szabályozó kikapcsoló gombja olyan kiemelt helyet kapott a műszerfalon. Nem mintha problémát okozna. Mindössze annyit tesz, hogy engedélyezi a kerekeink csúszását 30 mph sebességig. Miután visszakapcsolódik, a vonóerő- és stabilitás-szabályozó rendszerek jól beállítottak. Az agresszív fékezés és kormányzás hatására bekövetkező hirtelen karosszéria mozgásokat — mint amilyeneket vészhelyzetben alkalmaznánk — a rendszer gyorsan reagál. Ha így történik, az alulkormányozottság viszonylag gyorsan megszűnik, és a túlkormányozottság szinte esélyt sem kap. A Cactus kormányzása három fordulattal zárásig könnyű, de szinte semmilyen önbeállítást nem biztosít, és a felfüggesztés úgy tűnik, hogy nem nyújt kellő lengéscsillapítást a mozgásának végén. Ezért jelentős kezdeti billenést és dőlés-változást tapasztalunk, még apróbb egyenetlenségek vagy irányváltoztatások hatására is, ami azt jelenti, hogy mindig dolgoznod kell a kormányon, és különböző szögekre billenhetsz. Két percnyi vezetés után azt sugallja, hogy az autó puha rugózású és könnyen vezethető. De hosszú távon elég fárasztó. Röviden, nincs itt semmi számunkra, és ez sajnálatos. Egy alap Ford Fiesta megmutatja minden más gyártónak, hogyan lehet puha, de jól kontrollált felfüggesztetést kialakítani, és a Citroën DS3 THP 155-ös változata is elég jó ebben.