A döntőt követően a szakma részéről záporoztak a kritikák. Joós István, a Magneoton zenei kiadó vezetője, például így fogalmazott:„Ez olyan, mintha egy borversenyen sör nyerne. Szórakoztató műsor lett az X-Faktor, de sajnos elvesztette az eredeti célját.”
A közösségi médiában is heves viták indultak. Míg Krisztián rajongói kitartóan védik kedvencüket, sok kommentelő úgy érzi, hogy a műsor már nem a tehetségről szól.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 175 km/h-s végsebesség nem változott, ahogy az apró, 22 kg-os lítium-ion akkumulátor sem, viszont a szén-dioxid-kibocsátás 85-ről 97 g/km-re emelkedett. A környezetvédelmi hatás minden márkánál mást jelent… A hibridrendszer másik előnye, az alacsony fogyasztás, azonban továbbra is megmaradt, és sikerült a 4,2 literes WLTP szerinti átlagot hoznom, de voltak ennél takarékosabb szakaszok is. Igaz, döntően városban autóztam, ahol a rendszer igazán kiteljesedhet, bár bármennyire is kiforrott és bevált, tökéletesnek nem nevezném.