„57 éve áll mellettem a feleségem, és nem tudok elég hálás lenni neki”. Mostanra viszont már vigyáznia kell rám… – elgondolkodik, majd csendesen folytatja. – Nem szépítem: gyenge vagyok. Napról napra érzem, hogy fogy az erőm. Pedig szeretnék még élni, szeretném kiélvezni mindazt, amit az élettől kaptam, de egyre nehezebb. Már szinte ki sem mozdulok a házból, és még az is nagy erőfeszítést jelent, hogy a kertben sétáljak egyet. Korábban, amikor megkérdezték, hogy vagyok, legalább azt mondhattam, hogy „köszönöm, jól”, mert magam sem tudtam pontosan, hol tart a harcom a betegséggel.
Súlyos diagnózissal szembesítették:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a Tucson egy olyan világba érkezett, ahol szinte minden héten újabb családi SUV-t mutattak be, de még jóval megjelenése után is figyelemfelkeltő megjelenése segít neki kitűnni a tömegből.
2024-ben a Hyundai tervezői szögletesebbé tették a Tucson látványos első hűtőrácsát, nagyobb fényszórókat adtak hozzá, és új védőlemezeket szereltek fel az elülső és hátsó részekre.
Mint ahogyan ez manapság divat, egy feltűnő fénycsík fut végig a Tucson hátsó ajtaján. Különösen jól mutat, főleg az új hátsó lámpák és azok szárny formájú díszítései mellett.
A Tucson egy bátor, határozott orr részével rendelkezik, ami nem mindenkinek tetszhet, de úgy gondoljuk, hogy ez az egyik olyan eset, amikor ügyesen meg van ítélve.
A jó design lényege: nem annyira extravagáns, hogy szándékosan elriassza az embereket, viszont eléggé megkülönböztető és vonzó ahhoz, hogy mások ne is kívánjanak mást.
Az új Tucson a kompakt Hyundai Kona és a hétüléses Hyundai Santa Fe között helyezkedik el, és egy kicsit nagyobb, mint az a modell, amelyet 2020-ban lecserélt – bár 4,5 méteres hosszával és 1,85 méteres szélességével még mindig elég kompakt ahhoz, hogy könnyen manőverezhető és parkolható legyen.
Néhány motorváltozata hatfokozatú manuális váltóval rendelkezik, de elérhető a hétfokozatú duálkuplungos váltó és a hatfokozatú automatikus váltó is.
Minden verzió elérhető első- vagy összkerékhajtással, kivéve a benzines modellt, amely csak elsőkerékhajtással kapható.
Mint teljes hibrid, a Tucson egy 1,49 kWh kapacitású akkumulátort kapott, amely a csomagtér padlója alatt helyezkedik el, és egy 59 lóerős elektromos motort a motor és a váltó közé, összesen 212 lóerőnyi teljesítményre.
Az 1,49 kWh-os akkumulátor nagyobb, mint a Toyota RAV4 hibrid 1,1 kWh-s akkumulátora, és ha figyelembe vesszük, hogy egy 18 kWh-s akkumulátor egy PHEV-t 30 mérföldnyi elektromos hatótávolsággal lát el, akkor világosan látszik, hogy milyen hasznos lehet egy 1,49 kWh-s akkumulátor is.
Ha az Ultimate felszereltséget választjuk, akkor elérhető egy Tech Pack is, amely elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókat hoz a MacPherson első és a többlengőkaros hátsó felfüggesztéshez.
Ezekhez választható vezetési módok is tartoznak, és a Sport mód a kapcsolókat pirosra állítja.