Ezúttal Szandi és Nótár Mary álltak egymással szemben a villámszavazáson. A nézők néhány perc alatt hozták meg döntésüket – a többség Nótár Maryt juttatta tovább, így Szandi számára véget ért a verseny. A döntés különösen meglepő volt, hiszen az este során Szandi teljesítményét a zsűri és a közönség is lelkesen méltatta. A produkciói nagy elismerést kaptak, így sokakat váratlanul ért a búcsúja. AZONBAN JÖTT A VÁRATLAN FORDULAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az 1,6 literes benzines modellek 136 lóerős teljesítményt és 250 Nm forgatónyomatékot kínálnak – ez elegendő ahhoz, hogy a 0–100 km/h-s gyorsulás 10,2 másodperc alatt meglegyen, a végsebesség pedig elérje a 195 km/h-t (121 mérföld/óra). Bár az 1,6 literes motor egész élénknek és erőteljesnek hat, a vezetési élményt némileg elrontja a kissé darabos működésű duplakuplungos automata váltó, amely sosem tűnik igazán összehangoltnak a motor karakterével. Ha lehet, érdemes inkább a kézi váltós verziót választani, az természetesebben és kiszámíthatóbban viselkedik.
A Kona Hybrid a jól ismert 1,6 literes benzines motort párosítja egy elektromos motorral, amely az első kerekeket hajtja. A rendszer összteljesítménye 127 lóerő és 265 Nm, amivel a 0–100 km/h-s gyorsulás 12 másodperc alatt teljesíthető. A mindennapi közlekedéshez ez bőven elegendő, bár a tesztelés során azt tapasztaltuk, hogy az elektromotor kezdeti lendülete után a benzines egység inkább zajt termel, mint valódi gyorsítást, és 80 km/h felett érezhetően elhalványul a dinamika. Autópálya-tempónál azonban még mindig van annyi tartalék, hogy az előzések biztonságosan kivitelezhetők legyenek.
