Megszületett a döntés az Óraátállításról! MÁR HIVATALOS!

Ezzel véget ér egy olyan korszak, amely rengeteg vitát, kényelmetlenséget és egészségügyi problémát hozott magával.

Magyarországon 1980-ban vezették be ismét az évenkénti kétszeri óraállítást, elsősorban az energiamegtakarítás reményében. Tavasszal előreállítottuk az órákat, hogy hosszabb ideig élvezhessük a természetes fényt, ősszel pedig visszaállítottuk, hogy reggel világosabb legyen. Miért vált problémássá az óraátállítás? Az évek során egyre több kutatás mutatta ki, hogy bár van néhány előnye, az óraátállításnak komoly hátrányai is vannak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Pedig nagy szüksége lenne az EVX-nek erre, mert nem hátul, hanem elöl hajt. Bár 207 lóerő ma már nem számít soknak egy ekkora karosszériához, a 339 Nm nyomaték pont elég ahhoz, hogy egy nagyobb gázadásnál kicibálja a kezünkből a kormányt, és a kertvárosból az országútra érve rögtön megmutassa, mennyire alulkormányzottan képes viselkedni. A teljesítményleadás sem nevezhető finomnak: bár a 8,1 másodperces 0-100 km/h-s sprint jól hangzik, intenzív gyorsításnál a hajtáslánc mindig rándul egyet, mintha nem lett volna elég idő a hangolásra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük