Az áldozat korábban már megosztott hasonló felvételeket és fényképeket az állatokkal való találkozásairól, sőt, felmerült, hogy még táplálta is a medvét. Mindezt egy idealizált, romantikus hangnemben, mintha a veszély nem is létezne. Az ominózus napon Omar kifejezetten közel merészkedett a családjához ragaszkodó anyamedvéhez és kölykeihez. A videón hallható szavak: „Itt a medve, milyen szép” – egy pillanatig még békés idillt sugalltak, ám hirtelen az állat támadólag lépett fel, és a férfit a mélységbe taszította, mintegy 60 méteren keresztül.
A VIDEÓ A KÖVETKETŐ OLDALON TALÁLHATÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Annak ellenére, hogy az ST farának meghosszabbításával 270 mm-rel hosszabb lett, és 45 kg-mal nehezebb, az autó semmit sem veszít dinamikájából és kanyarkezelési élményéből. Ha egy kanyarba túl nagy sebességgel vágsz be, a differenciálmű képes átterelni a nyomatékot az első tengelyre, hogy maximalizálja a tapadást. Az alapfelszereltségű hatsebességes kézi váltó könnyedén és pontosan működik, de 1,355 font felárért elérhető a gyors kapcsolású DSG automata váltó is. Az automata váltó emellett indítási vezérléssel is rendelkezik, amivel az ST Cupra 0-ról 62 mérföld/órára (100 km/óra) 6 másodperc alatt gyorsul, és 155 mérföld/óra (250 km/óra) végsebességet ér el. Az adaptív lengéscsillapítók széles skálán mozgatják az autó képességeit: a kényelmes mód simább haladást biztosít, míg a Cupra mód keményebbé teszi a futóművet, amikor kezded támadni a kanyarokat. A kormányzás kissé könnyű, de pontos, és a Cupra vezetési módban mesterséges súlyt is hozzá lehet adni a kormányműhöz. A teljesítményhez képest a fogyasztás sem rossz: a hatsebességes DSG-s modell kicsivel takarékosabb, 42,8 mpg-t produkálva a kézi váltós 42,2 mpg-vel szemben. Ennek eredményeként a CO2-kibocsátás is az automata javára billen, 154 g/km, míg a kézi váltós 157 g/km, de mindkettő ugyanabba az adósávba tartozik, ami évi 180 fontba kerül. A SEAT legközelebbi riválisa, a Focus ST Estate, nem olyan takarékos, 41,5 mpg-t tud, de a Ford kínál dízel alternatívát is, amely 67,3 mpg-t és csak 110 g/km CO2-t produkál, bár ez a modell nem olyan erős és kevésbé szórakoztató vezetni. Az ST egy csúcskategóriás Cupra modellként minden olyan extrával érkezik, ami megkülönbözteti a Leon többi változatától. 10 mm-rel alacsonyabb az amúgy is sportos FR modellnél, és 25 mm-rel alacsonyabb az alap SE változatnál.
Alapfelszerelésként hatalmas, 19 colos könnyűfém felnik járnak, míg egy visszafogott karosszéria-készlet és hatalmas légbeömlők utalnak a teljesítményre. Hátul duplakör alakú kipufogók bújnak meg a hátsó diffúzor alatt, és egy diszkrét tetőspoiler is helyet kapott. Ha a lehető legjobb családi kombit szeretnéd, rendelheted a SEAT Sub8 Performance csomagot is, amely nagyobb fékeket, egyedi könnyűfém kerekeket és exkluzív külső díszítéseket kínál több színben. Belül a lapos aljú Cupra kormánykerék és a Cupra logók jelzik, hogy ez a modell a csúcs, de egyébként a beltér megegyezik a jól megépített, masszív kialakítással, amit a többi Leonban is találsz. Kritikaként megemlíthető, hogy az egyik legdrágább SEAT modellként több egyedi megoldást várnánk, de a bőséges alapfelszereltség ezt ellensúlyozza. Nem meglepő módon az új ST Cupra legnagyobb erőssége a sokoldalúsága: az ST verzió csomagtartója 55 százalékkal nagyobb, 587 liter, szemben a három- vagy ötajtós hatchbackével. Ha ledöntöd az üléseket, ez 1470 literre növelhető. Bár ez nem olyan tágas, mint a Skoda Octavia vRS kombija, a SEAT praktikus, két szintű csomagtartópadlót kínál. Az ST 270 mm-rel hosszabb a hatchbacknél, de a tengelytáv megegyezik, így a beltér ugyanolyan tágas marad. A kissé lejtős tetővonal miatt magasabb felnőttek számára a bejutás kissé nehézkes lehet, de legtöbben gond nélkül elférnek benne. A Cupra teljesítményfokozata ellenére a futómű és a műszaki megoldások megegyeznek a többi modellel, így az Euro NCAP ötcsillagos biztonsági besorolása is megmarad. A teljesítménynövekedés kezeléséhez a ST Cupra alapfelszereltségeként járnak a teljes LED-es fényszórók, az első differenciálzár és a megerősített fékek. Míg a Leon biztonsági eredményei jók, a SEAT márkakereskedések ügyfélszolgálata kevésbé meggyőző. 2014-ben a SEAT a második egymást követő évben az Auto Express Driver Power ügyfélelégedettségi felmérésben az utolsó helyen végzett, ahol a vevők elsősorban a márka ügyfélszolgálatát kritizálták.