Megtörtént a legrosszabb Ferenc pápával!

Ferenc pápát a Vatikánhoz közeli Gemelli Klinikán ápolják KÉTOLDALI TÜDŐGYULLADÁS miatt, állapota tovább romlott – áll a hivatalos tájékoztatásban. Az egyházfő minden hivatalos elfoglaltságát lemondta, és a hívek imáit kéri. A Vatikán hangsúlyozta, hogy a pápa addig marad kórházban, ameddig az orvosok szükségesnek tartják.
ITT VAN A VATIKÁN KÖZLEMÉNYE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 77 kWh-s akkumulátor alacsonyan tartja az autó súlypontját, ami kiváló kanyarodási képességeket eredményez. A hátsókerék-hajtás – ebben az esetben az egyetlen villanymotorral szerelt, 286 lóerős változat – kifejezetten élvezi az éles fordulókat, főleg, ha a gázpedállal is finoman játszom. Ha azt hinnétek, hogy ez valami egyedi Cupra-érzet, tévedtek – ez az MEB platform sajátossága, hiszen a nyomatékos villanymotorok természetüknél fogva ilyen karaktert adnak. Persze az már csak hab a tortán, hogy mindezt a hátsó kerekekkel műveli. A futómű túlzottan merev és kellemetlenül kemény, ami nem éppen a legjobb élmény egy autóban – különösen olyan helyeken, ahol az útviszonyok ezt nem indokolják. Menet közben ez kevésbé zavaró, mert a tempó és az egyenetlen úthálózat valamelyest tompítja az érzetet, de még így sem igazán harmonikus a mozgása. Mintha mindenáron valamilyen karaktert akarna sugallni, ami végül nem jön össze, mert egyszerűen nem erre tervezték. Alapvetően továbbra is egy városi elektromos autóról van szó, viszonylag egyszerű futóművel, így nem érdemes tőle sportos csodát várni. Cserébe stabil, biztonságos és rendkívül könnyen vezethető – és végső soron éppen ez a lényege, amit maradéktalanul teljesít is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük