A 65 év alatti nyugdíjasok és azok, akik azonos elbírálás alá eső ellátásban részesülnek, beleértve a nemzetközi öregségi nyugdíjakat is.
Hozzátartozói nyugellátásban részesülők (özvegyi, árvaellátás stb.).
december 31-ig 57 évesek, akik korhatár előtti nyugdíjban részesültek.
Rokkantsági ellátásban részesülők, akik 2011. december 31-ig megfelelő rokkantsági nyugdíjat kaptak.
Külföldről hazatelepült magyar állampolgárok, akik nyugellátásban részesülnek.
Egyházi személyek, gyámok és gyámoltak, gondnokok és gondnokoltak, gyermekvédelmi nevelőszülők és a gondozásukban lévő gyermekek.
EZEKNEK KELL MEGEFELELNI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Elég gyors ahhoz, hogy érdeklődést tartson fenn egyenes vonalban, de a kanyarokban is élvezetes, kiváló úttartással, jó karosszériakontrollal és tiszta hátsókerék-hajtású dinamikával.
Az EV6 most valóban kevésbé gyors, mint a kulcsfontosságú riválisok, de nem lassú önállóan. Az autó 60 mph-ra (96 km/h) három tizedmásodperccel lassabb volt, amikor kevesebb mint 10%-os töltöttséggel teszteltük, mint amikor több mint 90%-on volt: ez nagyobb különbség, mint amit néhány másik elektromos autónál tapasztaltunk, de még mindig bizonyítja a hatékony teljesítménykezelést.
A kéttengelyes motorral rendelkező verzió ezzel szemben még mindig tartja a lépést egy gyorsan induló rágcsálóval, de nem rendelkezik azokkal a fárasztó, rázós gyorsulással, amit sok nagy teljesítményű elektromos autó produkál, és nem okozza azt a kellemetlen, hányingert keltő gyorsulást, amit sajnos sokszor tapasztalhatunk. Az autó keményen beleás, majd terhelés alatt felemelkedik, aztán gondosan adagolja bőséges tartalékait, simán és könnyen irányítható módon, ahelyett, hogy elragadna az úton és rosszul éreznénk magunkat tőle.
A Kia könnyen használható, széles paddles alapú fékenergia-visszanyerést biztosít, az „egylábú” érzéstől kezdve egészen a teljes szabadgurulásig. A fékpedál érzése jól van hangolva és problémamentes, a fékezési állóképesség pedig elég robusztus ahhoz, hogy elbírja a tesztjeinket, és nem mutat mérhető romlást, csak néhány rövid ideig tartó forró fékbetét szagot. Egy új kormánykerék lehet a legközvetlenebb módja annak, hogy frissítsük a faceliftes autó belső terét. Így az EV6 eredeti, túlméretezett, kétküllős kormánykerék (amely mindig szükségtelenül nagyobbnak tűnt számunkra) helyett egy letisztultabb háromküllős dizájn érkezett, kisebb középső középrésszel. A kerület hasonló méretű maradt, így nem befolyásolja különösebben a kormányzási reakciókat, és a vezérlők többsége továbbra is az oldalsó küllőkön található.
A kabin többi részén új anyagok kerültek felhasználásra a görgős tetőműszerfalon, az ajtópanelen és az üléseken, valamint néhány új hangulatvilágítási funkció is megjelent. Az EV6 vezérlőfelépítése és kabin konfigurációja azonban nagyrészt változatlan maradt, és az anyagminőség érzete, valamint az összeszerelés és befejezés szintje meglehetősen magas.