Megvan a Farm VIP újabb kiesője!

A RAJONGÓK FEL VANNAK HÁ/ORO/VA! Kováts Gergely Csanád kénytelen volt búcsút venni a játéktól. Miután Fekete Pákó egy nehéz ügyességi feladatban elbukott, a játékosok újabb gyűlésen dönthettek arról, ki kerüljön párbajra.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az új spoiler egyébként hozzájárul a futási hatékonyság javulásához, amit a WLTP laboratóriumi teszt szerint 6 és 9 százalék közötti értékekre becsülnek. Bár ez nem elég ahhoz, hogy a Vitara bekerüljön a ‘B-SUV’ szegmens legjobb üzemanyag-hatékonyságú lehetőségei közé, ha elégedett vagy az elsőkerékhajtással, akkor a teljes hibrid automata valószínűleg egy kicsivel gazdaságosabb választás. Érdekes módon azonban, ha egy ‘Allgrip’ modellt vásárolsz, akkor a mild-hibrid manuális (amit mi teszteltünk) az, amelyik hatékonyabbnak bizonyult a két verzió közül (velünk töltött egy hét alatt 50 mpg körüli valós üzemanyag-fogyasztást ért el).

A Suzuki számos most már kötelezően előírt vezetőtámogató rendszert integrált a Vitarába: vezetőfigyelő rendszert, sávelhagyás-figyelmeztetőt és sávkövető rendszert, valamint egy „intelligens sebességszabályozó” sebességfigyelmeztetőt. Az autó autonóm vészfékező rendszere most már kamera és radar kombinációjával működik, így képes gyalogosokat, kerékpárosokat és motorosokat, valamint más autókat is felismerni.

Mi elég zord téli időjárásban próbáltuk ki az autót, amikor az AEB és az adaptív tempomat rendszerek nem működtek. De a legnagyobb zűrt az autó „sebességszabályozó” figyelmeztetője okozta, mivel nagyon nehéz volt kikapcsolni (a trükk a trip számítógép egyik mutatójának hosszú megnyomásában rejlik; bár ez több napba telt, és a kézikönyv átolvasása után tudtuk meg).

Egyébként a Vitara rendelkezik egy készséges és hasznos nyomatékos turbómotorral. Már autópálya sebességnél és magasabb fokozatokban is úgy érzi, hogy bőven van benne erő, és kevésbé érezni rajta a gyengécske teljesítményt, mint amit talán várnánk tőle. Ennek köszönhetően, nem utolsósorban, egy 48 voltos hibrid rendszer biztosítja a 39 lb-ft nyomatékot saját magában, és egy turbós benzines motor, amely 173 lb-ft nyomatékot ad. Az eredmény nem egy gyors autó, de mindenképpen egy kicsivel biztosabb, mint néhány modern elektrifikált opció.

A hatfokozatú manuális váltó váltási minősége könnyed, de pontos, a fékpedál érzékenysége pedig tisztességes.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük