Majd pedig alig másfél hete a Story magazin címlapján rob/ant a hír, miszerint ismét rátalált a szerelem Ivens Éva személyében, akivel már össze is házasodtak. „Megkérdeztem, hogy nem akar-e gyártásvezető lenni műsoromban, ő pedig akart. És egyszer csak egy szép napon a bejárati ajtóban bevallottam neki, ’beléd sz/ret/em, most mit csináljak?’” – idézte fel a tévés.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a Pro_cee’d GT kétségkívül stílusosabb megjelenést kínál, a praktikumot szem előtt tartva a hagyományos, ötajtós kivitel sokkal ésszerűbb választás lehet. Először is: a hátsó ajtók megléte nemcsak a ki- és beszállást teszi jelentősen könnyebbé, de azok számára is kényelmesebbé és világosabbá teszi az utasteret, akik hátul utaznak. A Pro_cee’d magas övvonala és szűk hátsó ablakai miatt a hátsó rész néha sötét és kissé nyomasztó hangulatot áraszthat, míg az ötajtós változat tágasabb, szellősebb érzetet kelt. Mindkét modell elég helyet kínál három felnőtt számára hátul, tehát a helykínálatra összességében nem lehet panasz.
A csomagtartó kapacitása 380 liter, ami átlagosnak mondható ebben a kategóriában – ez pontosan megegyezik a Pro_cee’d GT-ével is. A hátsó ülések 60:40 arányú lehajtásával ez a tér 1318 literre bővíthető, ami 93 literrel több, mint amit a háromajtós modell kínál – ez a különbség már számottevő lehet, ha valaki gyakran szállít nagyobb tárgyakat, vagy a mindennapokban sokszor használja ki az autó teljes csomagterét.
A céges felhasználók és a praktikumot keresők körében az elmúlt években egyre népszerűbbé váltak a pickupok, mivel ezek olyan robusztus, strapabíró járművek, amelyek stílusban is többet nyújtanak, mint egy hagyományos kisteherautó. A Toyota Hilux klasszikus képviselője ennek a szegmensnek: a modell története egészen 1968-ig nyúlik vissza, és a jelenlegi – immár hetedik – generáció még mindig meggyőzően teljesít.