Nagy drágaság van az üzletekben, ezért elfogadunk minden támogatást, amit lehet. A koromnál fogva ingyen kapom az ebédet a zuglói önkormányzattól, a feleségem pedig kedvezményesen veszi igénybe, hétszáz forint egy napra. Hétköznap így nem is főzünk, ezáltal a gázon is spórolunk. Szeretném is megérni a századik születésnapomat, hiszen akkor a kormánytól a szépkorúak jubileumi juttatását, százezer forintot fogok kapni. Nem hagynám veszni azt a kis pénzt, jól jön majd a nyugdíjam mellé – mondta viccelődve a Meglepetés magazinnak a színész.
Drasztikusan bánt vele a sors:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault 4 jogosult a 2025 júliusában bevezetett új brit elektromos autó támogatásra, amely 1 500 fontos állami kedvezményt jelent, és ez a Renault négy modelljére – köztük az R4-re – érvényes. A típus ára ennek, illetve az egyéb piaci pozicionálásnak köszönhetően versenyképes, különösen ha figyelembe vesszük a felszereltségét és a műszaki tudását.
A töltési teljesítmény ugyan nem kiemelkedő – a gyári adatok szerint 100 kW DC töltésre képes, a valóságban viszont inkább 65 kW körül tölt, még nagy teljesítményű töltőn is –, de ez ebben a kategóriában nem ritka. Viszont a töltési sebesség szinte végig stabil marad, ami pozitívum. A Renault 4 okos kiegészítője, hogy rendelkezik úgynevezett vehicle-to-load (V2L) funkcióval is, aminek köszönhetően a jármű áramforrásként is használható, például kisebb elektromos eszközök töltésére vagy működtetésére, legfeljebb 3,7 kW teljesítménnyel.
Belső tere jól átgondolt, az utastér kialakítása szinte teljesen megegyezik a Renault 5-ével, ami kimondottan jó hír. A fizikai klímavezérlők, a Google-alapú infotainment rendszer, a jól áttekinthető kijelzők és a hangulatos formavilág kellemes használati élményt nyújtanak. Bár az alsóbb felületeken megjelennek keményebb műanyagok, a kabin összességében jól összerakott és modern hangulatú. A vezetőülés könnyen beállítható, a kilátás előre kiváló, hátrafelé azonban a vaskos hátsó oszlopok miatt jelentősebb holtterek alakulhatnak ki. A sebességváltó karjának és az ablaktörlő karjának elhelyezése miatt néha össze lehet őket keverni, de ez megszokható.
Az utastér méretei tekintetében az R4 valóban előrelépést jelent az R5-höz képest. Az autó 4,14 méter hosszú, tengelytávja 83 mm-rel nagyobb, így a hátsó sorban több a lábtér, a csomagtér pedig 94 literrel nagyobb. Összesen 420 liternyi poggyászt nyel el alaphelyzetben, amit 1 405 literre lehet növelni a hátsó ülések ledöntésével. A csomagtér nyílása alacsonyan van, ami megkönnyíti a bepakolást, de a hatalmas csomagtérajtó miatt szűk parkolóhelyeken érdemes figyelni, főleg az elektromos működtetésű fedéllel ellátott Iconic változatoknál.