Csősz Boglárka neve a Feleségek luxuskivitelben című műsorból ismerős sokaknak, akkor láthattuk utoljára képernyőn. Azóta azonban 64 nap telt el, mióta utoljára megosztott bármit is magáról a közönséggel. Utolsó bejegyzését január 1-jén tette, amikor is egy pohár pezsgővel és mosolygós fényképpel köszöntötte a követőit. Azóta azonban hiába várják, hogy újra megjelenjen. Jelenleg úgy tűnik, mintha a föld nyelte volna el, hiszen 64 napja nem adott hírt magáról. Semmit nem tudni a hírességről.
EZ LEHET A HÁTTÉRBEN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A V90 nem a vezetési élményre koncentrál, hanem inkább egy olyan autó, amely a kényelmes, nyugodt vezetési stílust helyezi előtérbe, és amely a kényelmet és a könnyű kezelhetőséget prioritásként kezeli minden dinamikusabb jellemző előtt. Ha így vezetjük, sokkal inkább képesek leszünk értékelni, hogy mit is kínál valójában ez az autó.
A természetes könnyedségű kormányzás megkönnyíti a V90 impozáns, 4,9 méteres karosszériájának manőverezését szűk helyeken alacsony sebességnél, és elég pontos és intuitív ahhoz, hogy bizalmat építsen a nyílt úton is. A leeresztett, de még mindig kifejezetten kényelmes felfüggesztés elválaszt a kisebb úthibáktól, miközben biztosítja, hogy a karosszéria mozgásai kontrolláltak maradjanak. Jól kezeli a kanyarok közbeni ütéseket is, minimalizálva azok destabilizáló hatásait. Eközben az autó 245-ös profilú gumijai és futóműve együttműködve biztosítják azt a szintű tapadást és stabilitást, amely soha nem veszélyezteti a vezető bizalmát.
Úgy gondolom, hogy a Volvo plug-in hibrid hajtásláncának ezen átdolgozása tökéletesen illik a V90-hez, hogy akár a T6-ot is választanám a T8 helyett (bár valójában nem választhatunk). A T6 kényelmes, nyugodt menettulajdonságai és magasabb fokú kifinomultsága tökéletesen illik egy nagy Volvóhoz.