A MÁK által kiadott 2025-ös kifizetési naptárban minden hónapra előre szerepelnek a bankszámlás jóváírások időpontjai. Bár a mostani eltérés mindössze két nap, sokaknak ez is nagy segítséget jelenthet, főleg azoknak, akik szigorúbb költségvetésből gazdálkodnak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Motorkínálat tekintetében a Grand Scenic öt különböző erőforrással érhető el. A benzines opciókat egy 1,2 literes TCe turbómotor képviseli, 110 vagy 130 lóerős kivitelben. A dízel paletta is bőséges: a jól ismert 1,5 dCi motor 110 lóerős változata mellett elérhető az erősebb, 1,6 literes dCi is, 130 és 160 lóerővel. A legtöbb változathoz ötfokozatú vagy hatfokozatú kézi váltó társul, de bizonyos modellekhez elérhető – vagy éppen alapfelszereltségként jár – a Renault fejlett, duplakuplungos EDC automata váltója is. Ez különösen a 160 lóerős dízelváltozat esetében jelentkezik alapként.
A környezetbarátabb és gazdaságosabb közlekedés jegyében a Renault egy enyhe hibrid (mild hybrid) változatot is kínál, amely Hybrid Assist néven fut. Ez a verzió egy 48 voltos akkumulátorrendszerrel van felszerelve, amely képes a fékezés során visszanyert energiát eltárolni, majd gyorsításkor azt felhasználva támogatja a belső égésű motort. Ez nemcsak a gyorsulást javítja, hanem az üzemanyag-fogyasztást is csökkenti. A Hybrid Assist kizárólag az 1,5 dCi motorral és hatfokozatú kézi váltóval érhető el, és valamivel kevesebb mint 1000 fontos felárat jelent a hagyományos dízelváltozathoz képest.
Renault Grand Scenic negyedik generációja sikeresen ötvözi az egyterűek jól ismert előnyeit – például a kiemelkedő helykínálatot és variálhatóságot – egy sokkal stílusosabb, modernebb csomagban. A széles motorkínálat, az elérhető hibrid technológia, valamint a crossoverekre hajazó külső mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Grand Scenic a mai napig vonzó választás maradjon a nagycsaládosok és a praktikus, de elegáns autóra vágyók számára.