Elhunyt ugyanis Apró Attila, aki többek között a Játék határok nélkül rendezője és pr/duc/re is volt. Ez Gundel Takács Gábor különösen fájdalmasan érintette, hiszen nagyszerű barátságot ápolt a rendezővel. Gundel Takács Gábor TELJESEN ÖSSZETÖRT hiszen ezt köszönheti neki! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a rész teljesen világos, ha megnézzük, hogyan viselkedik az új Micra az utakon. A felfüggesztés stabil és megbízható, talán egy kicsit keményebb a megszokottnál, de sosem válik kényelmetlenné vagy rázóssá. A pontos és precíz kormányzásnak köszönhetően az autó könnyen irányítható, ami növeli a vezető magabiztosságát, és kellemes vezetési élményt nyújt, főleg városi környezetben.
A tesztvezetés során azt tapasztaltuk, hogy bár a teljesítmény alacsonyabb sebességeknél megfelelő és élénk, nagyobb tempónál már kissé gyengének érződik – még akkor is, ha a 148 lóerős változatot nézzük, amely elvileg a két elérhető motor közül az erősebb. Lassabb tempónál az autó enyhén pattogósnak tűnhet, főleg az aránylag nagy, 18 colos kerekek miatt, amelyek egyébként ugyanazok, mint amik a Renault 5-ös modellen is megtalálhatók. Ezek a részletek összességében azt az érzést keltik, hogy a Micra leginkább városban érzi jól magát – és ez nem is véletlen, hiszen pontosan erre a környezetre tervezték.
Az Egyesült Királyságban kétféle hajtáslánccal lehet majd megvásárolni az új elektromos Micrát. Az alapmodell egy 40 kWh-s akkumulátorral és 119 lóerős villanymotorral érkezik, míg a nagyobb teljesítményű változat 52 kWh kapacitású és 148 lóerőt tud. Egyik sem tekinthető kimondottan erős vagy sportos autónak, ha a teljesítménycsúcsokat nézzük, de városi környezetben jól teljesítenek. Az alacsonyabb sebességeken gyorsan reagálnak, és fürge, mozgékony benyomást keltenek, ami ideális a sűrű városi forgalomban.
Papíron a gyorsulás nem hangzik rosszul: az alapverzió körülbelül 9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t (62 mérföld/óra), míg az erősebb változat ezt egy teljes másodperccel rövidebb idő alatt tudja. Ezek az értékek a városi használatra több mint elegendőek, különösen, ha a korábbi generációkhoz vagy más kisautókhoz hasonlítjuk őket. Nagyobb sebességnél viszont már érezhető a teljesítmény visszaesése – mindkét modell legfeljebb 150 km/h-ig (93 mérföld/óra) gyorsítható. Ennek oka részben a viszonylag rövid áttételezésű motor, másrészt az autó kissé magasabb, „álló” formája, ami hátrányosan hat a légellenállásra és az aerodinamikai hatékonyságra.