Tele van tervekkel, ezek közül a legjelentősebb az esküvője, valamint egy közös gyerek. Két hónapja eljegyezte a szerelmét, Dorinát, és már azt is tudják, hogy nagyjából mikor kötik össze az életüket hivatalosan is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Próbáltuk elindítani az autót, miközben a Trofeo R gumikban bőséges hő volt, és különböző vezetési módokban, de nem tapasztaltunk javulást. Egy 3,1 másodperces 0-60 mph gyorsulás miatt nem lenne illendő panaszkodni egy modern teljesítményautó esetében, és a Senna gyorsulása nem kevesebb, mint brutális az utasülésből nézve.
De valójában még 90 mph-ig kellett futnia, párhuzamosan a 720S-sel, mire elkezdte visszahozni a hátrányt a kisebb testvérével szemben. Mindkét autó egyforma, 10,4 másodperc alatt teljesíti a negyed mérföldet a mi méréseink szerint – de ebben az időpontban a Senna már körülbelül 5 mph-val gyorsabban halad.
Ezután, még Race módban is, a Senna elkezd eltávolodni a 720S-től, miközben robbanásszerűen gyorsul tovább három számjegyű sebességre. A P1 minden sebességnél erősebb gyorsulást kínál, de egy P1 egy 903 lóerős hipersportautó volt, amelyet a McLaren az utolsó szóként alkotott meg a tiszta teljesítmény terén.
A Senna meg tudja indokolni a Woking-i palettán elfoglalt kissé alacsonyabb, specializált helyét, mint az utolsó road-legal versenyautót, más módokon is; nem utolsósorban azért, mert sebességváltási válaszidő, körkörös rugalmasság, magas fordulatszámú szabadság és a gázpedál kalibrálásának lineáris jellege terén a Senna V8-asa nem szenved semmiben.
Minden bizonnyal jobban is szólhatna, amit már sokszor említettünk a McLaren autóival kapcsolatban. A Senna V8-as motora zajos az egész működési tartományában, és az a fajta motor, amely leginkább akkor mutatja meg a legjobb oldalát, ha fültokokkal hallgatjuk – és sisakban vagyunk.
Nagyon jól érezhető, hogy egy merev rögzítésű motor, amikor alacsony fordulaton dolgozik, akkor búg és vibrál, kéretlenül. Amikor a forgattyús sebesség növekszik, a karaktere részben autó, részben eszterga, részben ipari porszívó. Aztán végül, 5500 rpm felett, sokkal jobban kezd szólni, ahogy egy lélekhez és dallamhoz közelebb álló nyolc hengeres ordítássá fejlődik. Az eredmény? Ha az autót úgy használod, ahogyan azt megálmodták, akkor a Senna úgy szól, ahogy kell. Azonban minden egyéb esetben a kérdés nyitott, és egyéni értelmezés kérdése.
Egy dolog, aminek a Senna nem létezhetne, az a kiváló fékrendszer. És az biztos, hogy megvan neki. A McLaren állítása szerint a Senna szén-fékei hétszer annyi időt vesznek igénybe a készítésük során, mint a 720S-é. Erre akkor fogsz hinni, amikor látsz egy olyan fékezést, ami az autót elképesztő erővel állítja meg nagy sebességről, és olyan magabiztossággal taposod a fékpedált egy szoros kanyar előtt, hogy nem érzel ABS beavatkozást vagy a legkisebb kezelési instabilitást.