Nagy a dráma Curtis távozik

GWM volt vendége Hajdú Petinek és mint hangzott el: Szeretnék műsorvezető lenni, Peti. Van ilyen affinitásom. Igazából én azt érzem, hogy már csak rajtam múlik, de én olyasmi műsorokat vezetnék, mint mondjuk a Se/est/én Ba/ázs, ahol lehet v/r s/ív/sko/ni ce/ebe/kel, ahol önazonos vagyok. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A benzines változat egy 1,6 literes, turbófeltöltéses négyhengeres motorral rendelkezik, amely a hétfokozatú automata váltón keresztül az első kerekeket hajtja. A Super Hybrid verzióban egy 1,5 literes négyhengeres benzinmotor dolgozik együtt egy 201 lóerős elektromos motorral, amelyet egy 18,4 kWh-s akkumulátor táplál. A hibridhez kifejlesztett váltó egy speciális, háromfokozatú automata egység, amely a plug-in rendszerhez igazodik.

A Tiggo 7 középkonzolján található, viszonylag nagy forgókapcsoló segítségével több vezetési mód is választható: Eco, Normal és Sport. A gyakorlatban azonban ezek között nem tapasztaltunk jelentős különbséget, így a különböző módok inkább elméleti lehetőséget nyújtanak, semmint látványos változást a menettulajdonságokban. Az autó tömege 1 795 kg, ami a Qashqai-méretű SUV-ok között átlagos, mégis az 0–62 mph (0–100 km/h) sprintet 8,5 másodperc alatt képes teljesíteni. A benzinmotor és az elektromos hajtás összhangja kiegyensúlyozottnak érződik, bár a háromfokozatú hibrid váltó néha kissé lassan reagált, ami enyhe akadozást okozhatott gyorsításkor.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük