Ha azonban a 12-e hétvégére esik, a nyugdíjat hamarabb, a megelőző munkanapon folyósítják. Így történik ez áprilisban is, amikor a nyugdíj már április 11-én (pénteken) megérkezik az érintettek számlájára!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A rázós városi utakon előfordulhat, hogy kissé bizonytalan érzést kelt, amitől néha az autó kicsit felrázódik, és a kormányzás is kissé izgatottan, nem teljesen elnyelt módon reagál – de ezek csak pillanatokig tartanak.
Autópályán az XC40 kiváló, folyékony és csendes menetet biztosít, amely teljesen illeszkedik a lenyűgöző kabin szigeteléséhez. A Pilot Assist sávtartó és radaros sebességtartó automatika rendszerei éppúgy jól működnek, mint a Volvo nagyobb modelljeinél, hatékonyan és diszkréten segítenek abban, hogy az autó a sávjában maradjon, és biztonságos távolságot tartson az előző járműtől. Ezek a rendszerek a hosszú távú ingázást jobban megkönnyítik, mint szinte bármelyik más gyártó hasonló rendszerei.
A tesztpályán az XC40 egy játékos és meglehetősen kitartó autó volt, amit szívesen hajtottunk – és, ami a legfontosabb, sokkal inkább, mint amire 10 évvel ezelőtt bárki is gondolt volna egy Volvo SUV kapcsán.
A kompakt SUV piacon a prémium kategóriájú kínálat részeként az XC40 értelemszerűen magasabb árcédulával rendelkezik, mint a hasonló méretű, nagyobb sorozatgyártó márkák modellei.
Már az alapverzió is jól felszerelt, amely 18 colos könnyűfém kerekekből, automatikus LED fényszórókból és a Volvo 9 colos érintőképernyős infotainment rendszeréből áll, amely tartalmazza a DAB rádiót, a műholdas navigációt és a Bluetooth kapcsolatot. Mint minden Volvo esetében, a fejlett biztonsági rendszerek is alapfelszereltségként jelen vannak.
A drágább modellek ezen felül nagyobb, 19 colos könnyűfém kerekekkel, prémium Harman Kardon hifi rendszerrel, valamint olyan csomagokkal rendelkeznek, amelyek egyébként csak az opciós listán szerepelnének. Bár ezek a kezdő modellek jelentős prémiumot képviselnek, az XC40 jól tartja az értékét.
Az üzemanyag-fogyasztás nem kiemelkedő a versenytársakhoz képest, mivel nincs alacsonyabb kapacitású benzin- vagy dízelmotor a kínálatban. A B3 modell körülbelül 35 mpg-t (miles per gallon) tud, míg a B4 inkább 30 mpg körüli fogyasztást produkál.