ó
A kormány úgy véli, hogy a rezsicsökkentés révén a magyar háztartások Európában a legalacsonyabb áram- és gázárakat fizetik, és ha nem lenne ez a hosszú évtizedek óta működő rendszer, akkor 2025-re akár négyszeres árakra is számítaniuk kellene.
Az Energiaügyi Minisztérium Facebook-bejegyzésében hangsúlyozta, hogy a kormány mindent elkövet a magyar háztartások védelme érdekében.
A magyar kormány most egy uniós irányelv helytelen alkalmazására hivatkoznak.
PONTOSAN EZT AKARJA AZ EU:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C-HR sikerének titka a megbízhatóság és a kiváló műszaki háttér. A tesztelt modellek mindegyike egy 2,0 literes, 152 lóerős benzinmotorral és elektromos hajtással rendelkezik, az AWD-i változat összesen 197 lóerőt, míg a plug-in hibrid 223 lóerőt kínál. A két rendszer közötti különbség nem túl jelentős, mindkét változat gyorsan és dinamikusan gyorsul, és a valós fogyasztás is kedvező. A Toyota sikeresen javította a vezetési élményt a C-HR-ben, és bár még mindig egy kényelmes crossoverről beszélünk, az autó dinamikus és élvezetes vezetési élményt kínál. A könnyen kezelhető és agilis viselkedés valóban szórakoztatóvá teszi a vezetést, különösen Sport módban. A kormányzás precíz, a fékek jól adagolhatóak, és az autó jól reagál a különböző vezetési körülményekre.