A legutóbbi, mosdóban talált többnapos ho/tt/st után most újabb botrányos esetről számoltak be a betegek az egyik fővárosi kórház kapcsán. Anyósomat mentem látogatni még a két ünnep között az egyik fővárosi kórház belgyógyászatára. Sok mindenre fel voltam készülve, de teljesen kiakadtam attól a látványtól, ami fogadott. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindkét verzió alapáron hatfokozatú manuális váltóval érkezik, míg a magasabb teljesítményű változathoz opcionálisan CVT automata váltó is választható. Az 156 lóerős motorhoz négykerék-meghajtás is rendelhető.
A mild-hibrid rendszer csak 12V-os, nem pedig 48V-os, és mindössze egy kicsivel több mint 4 lb-ft nyomatékot biztosít az autó számára gyorsítás közben. Így a rendszer inkább a stop/start funkciók simításában és a kiegészítők működtetésében hasznos, amikor a motor kikapcsol, semmint hogy valódi „nyomatékfeltöltést” biztosítson.
A motorválaszték csúcsán Nissan e-Power teljes hibrid motorja található, amely lehetővé teszi, hogy a Nissan betöltse a rést, mivel egyre több gyártó kezd saját teljes hibrid modelljeit kínálni. Ez egy szokatlan rendszer, amely a 1,5 literes benzinmotort kizárólag az akkumulátor töltésére használja, miközben a kerekeket kizárólag egy 188 lóerős elektromos motor hajtja, így egy olyan autóban kínál EV-hez hasonló vezetési élményt, amely még mindig megbízhatóan benzinmotoros.
A Qashqai nagy középső életciklus-frissítése jelentős javulást hozott a belső tér érzékelt minőségében. A gazdagabb alcantara suéd borítások a magasabb felszereltségű modellekhez kerültek – bár a középső szintű modelleken, mint a tesztautónk, az N-Connecta, nem találhatók meg.
Nissan érdeme, hogy még ennek a verziónak az alkatrészei és felszerelései is megnyugtatóan szilárdnak tűnnek és érződnek. Persze, egyes anyagok nem érződnek prémium minőségűnek – és az új, mintás borítás a műszerfal és a kesztyűtartó között meglehetősen olcsónak hat. Az alsó részen is találhatóak karcos műanyagok, de összességében az anyagminőség jó.
A Qashqai fűtési és szellőztetési rendszere a könnyű használhatóság mintaképe. Az infotainment képernyő is jónak bizonyul ezen a téren. Mindkét esetben a masszív, fizikai kapcsolók az egyszerűbb kezelhetőséget biztosítják.