Nem várt fordulat az időjárásban!

A feszültség itt válik igazán kézzelfoghatóvá. Európa időjárása jelentős átalakuláson megy át: kelet és dél felől fagyos levegő nyomul be a kontinens fölé, miközben délről enyhébb, nedves légtömeg érkezik. A két oldal pont karácsonykor találkozhat a fejünk felett. A jelenlegi számítások alapján a csapadék esélye északkeletről délnyugat felé haladva nő, de hogy pontosan mi hullik majd az égből, az még mindig kérdés. Minden azon múlik, mennyire hűl le a magasabb légrétegek levegője.
És most jön a csavar!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Rob Downing: „A 2010-es rendszámú Berlingo Multispace-em új kora óta a családunkban van, többször is az enyém, az apám, a nagybátyám és a bátyám birtokolta. Egy 1.6 HDi 90 XTR motorral szerelt autó, és 81 000 mérföldet futott. Látszik rajta a kora, de mindig rendszeresen szervizelve volt. Új motortartó bakot cseréltek rá (gyorsításkor még mindig vibrál, szóval talán a többi tartót is ki kellene cserélni), de ez az egyetlen nagyobb munka. Egy kivételével az összes műszaki vizsgán elsőre átment. Átlagosan 50 mpg-t fogyaszt, és évi 190 fontba kerül az adója, szóval nem drága a fenntartása. XTR felszereltségi szinten van, így megemelt felfüggesztéssel, alvázvédelemmel és Grip Control kipörgésgátló rendszerrel rendelkezik. Kivehető ülésekkel is rendelkezik. Ennyi pénzért nem is tudnánk elképzelni gazdaságosabb, megbízhatóbb és sokoldalúbb autót.” Az eredeti Citroën Berlingo mérnöki filozófiája nagyban a meglévő haszongépjármű családi járművé alakítása volt. De mivel az eredeti Berlingo világméretű eladásainak jóval több mint 50 százalékát az egyterű változat tette ki, a tervezési és mérnöki folyamat a második alkalommal sokkal pártatlanabb volt.

Ahelyett, hogy egy kisteherautóból személygépkocsit alkottak volna, ezt a Berlingót eleve egyben kisteherautóként és egyterűként is tervezték. Ennek eredményeként általánosságban kifinomult a hangulat, különösen a kifinomultság és az utastérben felhasznált anyagok minősége tekintetében.
Bemutatásakor ez az autó méretben fél osztályzattal előrébb lépett, hosszabb és szélesebb is lett, mint valaha. Ez a szűk parkolókban és a keskeny utakon érződött igazán; a Berlingo mindössze 10 mm-rel keskenyebb, mint az első generációs Peugeot 308 .

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük