Nem várt tovább! Itt van Magyar Péter nagy bejelentése

Első pont: 2035-ig meg szeretnék állítani a népességfogyást. A program célja az, hogy 2050-től ismét 10 millió fölé nőjön a magyarság létszáma.

Második pont: 2035-ig legalább 80 évre szeretnék emelni a születéskor várható élettartamot. Ezt megelőzéssel, tiszta levegővel, jó minőségű ivóvízzel, erős alapellátással, jól fizetett szakdolgozókkal, méltó kórházakkal szeretnék elérni.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A teljes raktér térfogata 2.000 liter, vagyis két köbméter. Ez ugyanannyi, mint amit az alap SUV modellnél is megadnak, viszont mivel a haszongépjármű változatnál nincs szükség arra, hogy helyet hagyjanak az összecsukható hátsó üléseknek, a kialakított raktér sokkal praktikusabb és jobban kihasználható. A raktér leghosszabb mérete 1.685 milliméter – ezt a méretet a válaszfaltól egészen a csomagtérajtóig mérve adják meg. Oldalirányban legfeljebb 1.286 milliméter áll rendelkezésre, tehát ennyi hely van a belső falak között, míg a teljes belmagasság, azaz a raktér padlójától a mennyezetig mért távolság, 1.090 milliméter.

Egyetlen terület van, ahol a Land Cruiser Commercial kissé alulmarad a hagyományos pick-up teherautókhoz képest, és ez nem más, mint a maximálisan szállítható terhelés – vagyis a teherbírás. A maximális terhelhetőség 810 kilogramm, ami ugyan a legtöbb hétköznapi vagy üzleti igény kielégítésére bőven elegendő, de nem éri el az 1 tonnás, vagyis 1.000 kilogrammos határt, amit sok pick-up jármű képes elbírni. Ennek viszont van egy pozitív oldala is: mivel a Land Cruiser nem igényel olyan robusztus, tehát erős és kemény hátsó felfüggesztést, mint amit a pick-up teherautókba kell beépíteni, a jármű menettulajdonságai – különösen az úttartása és rugózása – sokkal kényelmesebbek. Ez főleg hosszabb utakon vagy terepen való közlekedésnél lehet érezhető előny.

A raktér elérése is egyszerű. A jármű oldalajtóin keresztül kényelmesen hozzá lehet férni a válaszfal mögötti részhez, anélkül hogy túlságosan előre kellene hajolni vagy nyújtózkodni. A hátul található csomagtérajtó motorosan nyílik felfelé, ami megkönnyíti a pakolást, viszont a Land Cruiser magas építése miatt a raktér padlója viszonylag magasan van a talajhoz képest, ami némileg megnehezítheti a nehezebb tárgyak beemelését. Ugyanakkor van egy külön nyitható hátsó üvegrész is a csomagtérajtón, amely lehetővé teszi a raktér elérését olyan szűk helyeken is, ahol az egész ajtó kinyitása nem lehetséges.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük