Nyugdíjasok figyeljenek: Így kapod meg az áfa-visszatérítést

A videóban Orbán Viktor emlékeztetett arra, hogy a kormány már korábban is csökkentette az áfát számos termékre, ám tapasztalataik szerint az így megtakarított összeg nagy része nem a fogyasztókhoz, hanem a kereskedőkhöz került.
A miniszterelnök elmondta, hogy egy technikai megoldás révén a nyugdíjasok egy kártyát kapnak, amelyet vásárláskor le kell csippantaniuk, így automatikusan megkapják a visszatérítést. A tervek szerint havi 10-15 ezer forintos áfa-visszatérítést kapnak majd.
EKKORA ÁFA FELETT JÁR VISSZA AZ ÖSSZEG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a mai világban szinte hihetetlen, hogy egy ilyen autóval távozunk, az elektromos átállás ellenére be kell vallani, hogy a piacon még mindig van igény az ilyen hagyományos konfigurációkra. Az Octavia vezetési élménye ugyan nem a legfontosabb, de mégis élvezetes vezetni. Az autó nem túl nehéz, jól fekszik az úton, a rugózása kényelmes, a kormányzás és a váltó simán, észrevétlenül működik. Kifejezetten kényelmes benne az ülés, és teljesen érthető, hogy még mindig megállja a helyét a SUV-dömping közepette.
A csomagtartója is kiemelkedő: az alap 640 literes tér könnyedén 1700 literre bővíthető, és több rögzítési lehetőséget kínál, hogy minden elférjen benne. Az Octavia nem a legextrább autó, de pont ezért jó választás: egy optimális méretű, jól használható autó, amely ötajtós változatban 600, kombiként pedig 640 literes csomagtartóval rendelkezik, és mindent pontosan annyira jól csinál, hogy teljes mértékben elégedett legyél vele. A dízelmotor megfelelő nyomatékkal rendelkezik, jól reagál a gázadásra, miközben a hangja is minimális, így kényelmes autózást biztosít. A 1,5 tonnás autó két személlyel és esőben is könnyedén eléri a 4,4 literes WLTP átlagot, miközben autópálya tempónál is meg lehet hozni 3,5 literes fogyasztást. A 12 670 000 forintos árral egy remek ajánlatot kapunk.
Persze nem szükséges ennyit költeni, ha más változatot keresünk. Az ötajtós, 115 lóerős benzines verzió már 11 340 000 forinttól elérhető, a kombi felára pedig 320 ezer forint. Tudom, hogy sokan céges autóként választják, de érdemes tisztában lenni azzal, hogy mi fér bele a költségkeretbe. A használt autók piacán is jól tartja az árát, és a friss fejlesztések segíthetnek a jövőbeli értékmegőrzésében. Ironikus, hogy a cégcsoporton belül éppen a legolcsóbb márka van a legstabilabb helyzetben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük