Viki hozzátette: ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a kapcsolatnak nincs esélye.
– De ez önmagában nem jelent semmit, mert volt már olyan, hogy elsőre egy férfi abszolút nem fogott meg külsőre, semmi szikra nem volt köztünk. Aztán ahogy elkezdtem jobban megismerni, három hónap alatt teljesen beleszerettem, mert olyan kivételesen intelligens és szellemes ember volt, hogy teljesen elvarázsolt. Olyan élete, olyan karrierje, olyan gondolkodásmódja volt, ami miatt egyszerűen felnéztem rá, és ettől megváltozott minden – mesélte vissza a történteket.
Ő VOLT AZ A TITOKZATOS FÉRFI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia mérnökei áthangolták a Kia Rio (a Stonic alapjául szolgáló autó) meglehetősen átlagos MacPherson rugóstagos első és torziós gerendás hátsó felfüggesztését, hogy az jobban kezelje a Stonic magasabb súlypontját. Ezzel egy olyan autót is létrehoztak, amely fürgébbnek érződik, viszonylag mentes a dőlésszögtől, és kiegyensúlyozottan, rendezetten kezeli a dolgokat. A kormányzás könnyű, bár némi érzet nélkül, a sebességváltás pedig egyszerű és simább.
Bár a Stonic tapadása elegendő, menet közben sosem érződik teljesen stabilnak. A felfüggesztés ingadozik, és az agresszív egyenetlenségeken a csillapítás nem olyan sima, mint egyes riválisoknál. A Kia autópályán sem olyan kényelmes vagy pihentető, mint néhány versenytársa. Nincs nagy dőlés, és a kanyarokban is elég gyors lehet vele haladni, de a Stonic sosem olyan élvezetes, mint egy Ford Puma . Nem is kelt annyi önbizalmat, mivel ez a bizonytalan él aláássa az autó többi, elfogadható dinamikus tulajdonságának nagy részét. A korábban elérhető motorok teljesítménye sosem volt megdöbbentő, de az 1,0 literes háromhengeres motor előrelépést jelent az elődhöz képest.
A kisebb turbófeltöltős egység 99 lóerős, és túlzott zaj és zakatolás nélkül adja le a teljesítményét. Alapjáraton kicsit akadozik, de simán húz és jól pörget. Menet közben a Stonic kifinomult, és egyenáramú haladásnál is viszonylag csendes.
A motor jól reagál a mindennapi vezetési igényekre, a manuális változat 10,7 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulása és 185 km/órás végsebessége nem is olyan rossz. Az automata változat valamivel tovább tart, 11,7 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, a végsebesség pedig 175 km/órára csökken. Bármelyik modellt is választja, nincs olyan Kia Stonic, amelynek üzemeltetése sokba kerülne – a kis SUV-ok 1,0 literes turbós benzinmotorja a hivatalos adatok szerint akár 51,4 mpg-t is fogyaszthat.
A céges autóvezetők számára a természetbeni juttatási (BiK) mértékek a Stonic összes változatánál hasonlóak, a viszonylag alacsony, 125 g/km-től kezdődő CO2-kibocsátásnak köszönhetően. Minden modellre ugyanaz a standard VED útadó vonatkozik, és nem kell luxusautó-adót fizetniük, mivel egyetlen változat sem kerül többe 40 000 fontnál.
A Kia Stonic viszonylag gyalogos teljesítménye azt jelenti, hogy nem kell elképesztő biztosítási díjakkal sújtani. Az értékelések a 2-es felszereltségi szintű automata 8-as csoportjától a GT-Line S manuális 10-es csoportjáig terjednek.
