Opitz Barbi megszabadult a nagy göndör hajától! Így néz ki most!

Az utóbbi hetekben egyre több ple/y/a terjedt el, és a rajongók kíváncsian figyelték, mi is alakulhat az énekesnő és az üzletember MR. Szabi között. Nevük egyre gyakrabban hangzott el együtt, és sokan arra a következtetésre jutottak, hogy kapcsolat bontakozhatott ki közöttük.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Természetesen van egy érintőképernyő is. A kormánykeréken található egy gomb, amely konfigurálható úgy, hogy előhozza a vezetősegéd rendszerek menüjét, ahol valószínűleg a vezetők ki fogják kapcsolni egyes funkciókat, vagy legalábbis a hangjelzéseket. Egy szó a jelenleg ki nem kapcsolható rendszerről: az éberségfigyelő, amely figyelmeztet, ha álmos vagy nem figyelsz eléggé. Elméletileg egy jó ötlet, de itt sok téves pozitívumot jelez, és kétségbeesett kitartással pittyeg véletlenszerű időközönként, ha például lehajolsz, hogy ellenőrizd a kabin hőmérsékletét, vagy ha hátranézel a holttér ellenőrzéséhez. 2024-től az EU-ba szánt autókban kötelező, de a GSR2 szabályok szerint a vezetők kikapcsolhatják a rendszert, és amúgy is csak addig kell hangjelzést adnia, amíg „a vezető meg nem érti” – nem pedig két pittyegés és 30 másodperc közötti időszakokban, ahogyan itt történik.

A forgalmazó éppen a koreai mérnökökkel tárgyal a helyzet tisztázása érdekében, mert úgy tűnik, hogy a rendszer nem működik megfelelően, és egy szoftverfrissítés javítani fog rajta, ezért mi nem változtattuk meg a pontozást emiatt. (Ez egyébként a Kona nemzetközi bemutatóján is felmerült.) De ha tényleg úgy működik, ahogyan kellene, visszatérünk, hogy módosítsuk a pontozást, levonva annyi csillagot, amennyit szükségesnek tartunk egy olyan rendszer esetében, ami arra készteti az embert, hogy inkább busszal utazzon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük