Óráink vannak hátra: 11 vármegye kapott riasztást

A HungaroMet szerint már csak óráink vannak hátra, mielőtt a természet tombolni kezd – és ezúttal nem pusztán némi esőre kell számítani. Zivatarok, villámlás, jégeső… és mindez tizenegy vármegyét érint. Vajon ott van a tiéd is? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A fékezési teljesítmény viszont nem túl kiemelkedő – valószínűleg azért, mert a Honda a Jazz-t alacsony gördülési ellenállású Yokohama BluEarth gumikra szerelte, hogy javítson az üzemanyag-hatékonyságon. A fékpedál és a regeneratív, valamint a hagyományos fékek kombinálása ügyes, de az abszolút fékerő korlátozott.

Egy nedves, 20 °C-os pályán az autó 65 méterre volt szüksége, hogy megálljon 112 km/h sebességről, míg sok hasonló kategóriájú autó, nagyobb kerekekkel és tapadósabb gumikkal, ezt valószínűleg 50 méter körüli távolságon belül megoldotta volna. Ez nem olyan hiba, amit biztonsági problémának kellene tekinteni, de a tulajdonosok egy nap talán örülni fognak, hogy tudomást szereztek róla.

Bár a futómű merevsége javult és a fékezéssel történő nyomatékváltás is bekerült, a Jazz továbbra is messze van a teljesítményorientált autók világától. Ellentétben a Ford Fiestával, vagy kisebb mértékben az új Toyota Yarisszal, nem kínál ugyanolyan szintű vezetői élményt vagy kielégülést. Ehelyett a egyszerűségre, könnyű használhatóságra és a kezelhetőség biztonságára helyezi a hangsúlyt.

Bár ez nem feltétlenül fogja izgalomba hozni a vezetési élményre vágyókat, a mai piacon mindenképpen van helye azoknak a kisautóknak, amelyek ezeket a tulajdonságokat helyezik előtérbe. A Jazz pontosan vált irányt, bár egy nyugodtabb módon. A kormányzás mérsékelten van súlyozva, és biztos érzést ad. Jó egyensúlyt teremt – nem túl nehéz ahhoz, hogy megzavarja könnyed jellegét, de nem is túl könnyű, hogy bizonytalan érzést keltsen.

Az autó váza kellően semleges, így nagy sebességnél is jól viselkedik, és gyorsabb kanyarokban is gond nélkül teljesít, bár ez egy viszonylag puha felfüggesztésű autó a szuperminik kategóriájában, amely kicsit oldalirányú karosszéria-dőlést mutat, amikor igénybe veszik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük