Ezen nincs mit csodálkozni, hiszen a januári nyugdíj kiigazítást (5 %) gyakorlatilag semmissé tette az elszabadult, és azóta is vágtató infláció (8,3 %). Mindez pedig legközvetlenebbül, és legérzékenyebben éppen a nyugdíjasokat érinti.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A teljesítmény, a drámai hang, a tapadás, a kezelhetőség és az általános vezetői élmény tekintetében az Aston Martin Vanquish messze túllép a korábbi modellek szintjén.
Ez egy igencsak direkt és kompromisszumok nélküli gyors GT autó, és most már jóval távolabb áll a luxus konkurenseitől, véleményem szerint, mint bármelyik Aston zászlóshajó a 2007-es eredeti Vanquish nyugdíjazása óta. Alig várjuk, hogy brit utakon is tesztelhessük, hogy kiderüljön, megerősítik-e azokat az első benyomásokat, amiket a szardíniai utakon szereztünk. De ha igen, nem számítanánk arra, hogy sok vásárló átállna erre az autóra a finomabb modorú luxusautókból.
Ha pedig egy nagy Aston Martin rajongója vagy, amely egy kicsit brutális, még nem megformált karakter, akkor imádni fogod ezt a modellt. A Vanquish egy nagy, vadul gyors Aston, amelynek lelke sokkal kisebb, sportosabb modelleké – és mint ilyen, talán nagyobb fenyegetést jelenthet a Ferrari számára, mint bármelyik Aston zászlóshajó valaha is.
Az, hogy a Vanquish egy szigorú kétüléses, még inkább eltávolítja a DB12-től, és hangsúlyozza annak magasabb státuszát és exkluzivitását. A hátsó ülések mögött van egy kis csomagtér, valamint egy csomagtartó a hátsó részen, ami éppen elég nagy pár kisebb repülőgép-táska elhelyezésére, de semmi többre. Az Aston csúcs GT-jének biztosan jól jönne egy nagyobb csomagtér.