Nem egy darab papír jön, hanem egy egész utalványcsomag, többféle címletben. Így pontosan ezt kapják a nyugdíjasok postán:
3 db 5000 Ft-os utalvány, 3 db 3000 Ft-os utalvány, 2 db 2000 Ft-os utalvány, 2 db 1000 Ft-os utalvány
Összesen tehát 30.000 forint értékben vásárolhatnak hideg élelmiszert – például tartós árucikkeket, konzerveket, tejtermékeket, felvágottakat, tésztát, kenyeret. Fontos: meleg ételre vagy éttermi fogyasztásra nem használható fel!
Az utalványokat legkésőbb október 15-ig kézbesítik, és december végéig lehet beváltani – így még karácsony előtt mindenki meg tudja venni, amire szüksége van.
HA PEDIG NEM TALÁLJA OTTHON A POSTÁS A NYUGDÍJAST, EZT KELL TENNIE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A városi használat során a CR-V kimondottan csendes, amikor tisztán elektromos módban halad. Az e:HEV hibrid csak rövid ideig képes erre a kis akkumulátor miatt, míg az e:PHEV plug-in hibrid hosszabb távon tud motor használata nélkül közlekedni, ráadásul nagyobb akkumulátorának köszönhetően magasabb sebességnél is igénybe veheti az elektromos üzemmódot.
A CR-V regeneratív fékrendszere eltér több hibrid riválisétól, hiszen a gyorsítás felengedésekor a kormány mögötti váltófülekkel szabályozható a lassulás mértéke. Bár a rendszer nem elég erős ahhoz, hogy teljes egészében egy pedálos vezérlést biztosítson, mint például a Nissan e-Pedal rendszere, mégis élvezetes használni, amikor kanyarban vagy forgalomban lassítasz, ráadásul közben energiát is visszatáplál az akkumulátorba, ami javítja az üzemanyag-hatékonyságot. Maga a fékrendszer megbízható, a pedál megfelelő visszajelzést ad, így könnyű finoman megállni. A futómű jól kezeli a nagyobb úthibákat, viszont a kisebb egyenetlenségeket nem simítja ki olyan jól, mint például a Land Rover Discovery Sport, és hajlamos rázkódni a durvább útszakaszokon. Ez csalódást keltő, főleg, hogy az alapfelszereltségben viszonylag kis, 18 colos kerekek vannak rajta, amelyeken vastagabb oldalfalú abroncsok futnak, míg a Discovery Sport sokkal nyugodtabb, pedig nála nagy, 20 colos kerekek vannak.
Ha vidéki, kanyargós utakon vezeted, azt mondhatnád, hogy a teljesítmény és a vezetési élmény nem kulcsfontosságú egy olyan SUV-nál, mint a Honda CR-V, de a versenytársak, például a BMW X3 vagy a Ford Kuga sokkal élvezetesebb vezetést kínálnak. Csalódást okozott, hogy ugyanaz az orrnehéz érzet jelentkezik, amit korábban a kisebb Honda ZR-V-nél tapasztaltunk, vagyis az első tengely tapadása alacsonyabb, mint amit egy ilyen méretű SUV-tól várnánk. Ez különösen ellentmond a vártnál nehezebb kormányzásnak, amely manapság sajnos nem ad túl sok visszajelzést arról, mikor kezd megcsúszni az autó az aszfalton.
A legjobb, ha nyugodt stílusban vezeted, és a CR-V ezt kifejezetten szereti. Az utazási komfort elfogadható, és a nagyobb méret ellenére sem érződik nehézkesnek az autó az úton. A kanyarokban a karosszéria dőlését jól kontrollálja, de összességében vannak pontosabban kezelhető SUV-k a piacon. Ez nem változik a négy (vagy az e:PHEV esetén öt) vezetési mód egyikében sem: az egyetlen különbség, amit tapasztaltunk, hogy a „Sport” módban a hangszórókból egy Honda Civic Type R motorhangja szól, ami inkább csak szórakoztató extra, mint valódi vezetési élményfokozó.
Autópályán, hosszabb utazás során a durvább aszfaltfelületeken több zajt hallani, mint amit egy prémium SUV-tól elvárnánk, valamint szélzajt is, amit csak a rádió felhangosításával lehet elfedni. A motor nagyobb fordulatszámon hangosabb, mint például a Renault Austral, de gyorsítás után gyorsan háttérbe szorul. A hagyományos hibrid változat képes akár motorleállításra is sík úton vagy lefelé haladva rövidebb időszakokra.
Egy fontos és hasznos funkció volt az oldalsó, bal ajtóra szerelt tükör kameraképe, amit a kijelzőn lehetett figyelni. Kollégáink eleinte nem tulajdonítottak nagy jelentőséget ennek a technológiának, de a forgalmas, esős, borús autópályán való sávozásnál – ahol a kijelzőn megjelentek a mögötted lévő autókhoz való távolságot jelző piros és narancssárga sávok – rendkívül hasznosnak bizonyult. – Chris Rosamond, a Current Affairs and Features szerkesztője, aki öt hónapon át használta a Honda CR-V Advance modellt.