Óriásit hibázott Élőben Szellő István! Levették a képernyőről!

A nagy pillanat pont tavaly, egy éve történt, amikor Szellő István egy váratlan bakival sokkolta — és egyben szórakoztatta — az egész országot. Egy szimpla névcsere okozta a felfordulást: Antónia helyett Anita hagyta el a száját. A műsor pillanatok alatt átalakult híradóból vígjátékká — a stábtagok és a nézők egyaránt könnyeztek a nevetéstől. Ritkán látni ilyen őszinte, kontrollálatlan jókedvet a hírműsorok stúdiójában.
ITT VAN A FELEJTHETETLEN PILLANAT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia bőkezű volt a felszereltséggel: már az alap Air változat is 19 colos könnyűfém keréktárcsákat, LED-es fényszórókat, műbőr kárpitot, fűtött első üléseket és kormánykereket, két 12,3 colos hajlított kijelzőt, beépített navigációt, elöl-hátul parkolószenzorokat, tolatókamerát, valamint Apple CarPlay és Android Auto kapcsolatot kínál. A GT-Line középszintű modell már adaptív fényszórókat, holttérfigyelőt, biztonságos kiszállást segítő rendszert, fűtött hátsó üléseket és teljesen elektromos, relaxációs első üléseket, valamint vezeték nélküli telefontöltést is tartalmaz. A csúcskivitelű GT-Line S elektromos csomagtérajtót, nagyobb, 20 colos kerekeket, 360 fokos kamerarendszert, személyre szabható head-up display-t és 14 hangszórós Meridian hangrendszert is ad.
A vezetési élmény szempontjából a gyorsulás lenyűgöző, a futómű sportos érzetet kelt, bár némi plusz kényelem nem ártott volna. Az EV6 ugyanarra az E-GMP platformra épül, mint a Hyundai Ioniq 5 és a Genesis GV60, de sportosabb karakterű. Elöl MacPherson rugóstagos, hátul multilink felfüggesztést kapott, ami stabil viselkedést biztosít. Merevebb hangolású, mint az Ioniq 5, és alacsonyabb is, mint a GV60, így alacsonyabb a súlypontja. A hátsókerék-hajtású változatok 225 lóerős villanymotort használnak, míg az összkerékhajtású verziók tengelyenként egy-egy motort alkalmaznak, amelyek együtt 320 lóerőt adnak le. A kétmotoros rendszer kiváló gyorsulást biztosít: 0-ról 100 km/h-ra mindössze 5,3 másodperc alatt gyorsul, de ez a dinamika egy családi autó esetén már talán túlzás. A hátsókerék-hajtású alapváltozat 7,7 másodperces gyorsulása bőven elegendő a legtöbb sofőr számára. A GT verzió, amely 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, igazi sportautós szintet képvisel.

A városi közlekedésnél a felfüggesztést némileg áthangolták, hogy a korábbi rázkódós érzetet csökkentsék, de az eredmény nem teljesen kielégítő: a hátsó futómű kissé kiszámíthatatlan maradt egyenetlen utakon. A GT-Line S nagy kerekei tovább fokozzák az úthibák érezhetőségét. A kormányzás ugyanakkor pontos és közvetlen, és a fékérzet is remek, különösen az automatikus regeneratív fékezési módban. A többfokozatú regeneratív fékezés kormány mögötti váltófülekkel állítható, és az i-Pedal nevű egy pedálos üzemmód kifejezetten hasznos városi forgalomban.
Az EV6 méreteit azonban városban nem lehet figyelmen kívül hagyni: közel 4,7 méteres hosszával majdnem akkora, mint a hétüléses Sorento, és 2,9 méteres tengelytávja miatt a fordulóköre széles, 11,6 méteres. Vannak ennél mozgékonyabb versenytársak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük