– Nem haragból hoztuk meg ezt a döntést, de a folytatás ellehetetlenült. Hosszú időn keresztül próbáltunk változásokat elérni az ATV-nél, ám nem kaptunk támogatást. Tele voltunk új ötletekkel, de úgy éreztük, falakba ütközünk – árulta el Aradi Tibor. Varga Ferenccel és Steinkohl Erikával együtt szerettek volna friss elemeket beépíteni, például eltörölni a háttérnevetést és tapsot, amelyet elavultnak tartottak. A csatorna azonban ebbe nem egyezett bele, és ez volt az utolsó csepp a pohárban.
A humorista hozzátette, hogy technikai szempontból sem voltak teljesen elégedettek, beleértve a vágást és a műsor felvételeit.
– Az is zavart bennünket, hogy a csatorna folyamatos ismétlésekkel szinte agyonjátszotta a műsort. Nem akartunk unalmassá válni – magyarázta Aradi, és cáfolta a pénzügyi okokat. – Ha ez a pénzről szólt volna, már rég abbahagytuk volna. Valójában szinte jelképes tiszteletdíjat kaptunk, viszont a műsor rengeteg lehetőséget nyitott meg előttünk.
NEM TŰNNEK EL! ITT TALÁLKOZHATNAK A PÁROSSAL A JÖVŐBEN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Isuzu D-Max frissített modell hozza a jól bevált hagyományokat, miközben sikerült a fogyasztását nagyjából nyolc liter körül tartanom, függetlenül attól, hogy Budapest dugóiban kellett araszolnom. Városon kívül sokkal inkább elemében van: a megfelelő gumik, a 2,482:1-es osztómű és a nagy sebességnél is bekapcsolható 4×4 révén olyan terepeken is elboldogul, ahol sok mai pickup már elakadna. Az alsó borítás pedig hatékony védelmet nyújt, így nem kell aggódni a felverődő kövek vagy egyéb akadályok miatt. Épp ezért érzem úgy, hogy nem állnék meg itt vele.
Ehhez hozzájárul az is, hogy különösen kedvelem az Arctic Trucks által készített, sarkvidéki expedíciókra optimalizált D-Max átépítéseket, amelyekhez a brit Isuzu gyári garanciát is biztosít.
Mivel nálunk nem érhető el a háromliteres, négyhengeres dízelmotor, egy manuális Aisin váltós verziót választanék – és onnantól kezdve már csak a további fejlesztéseken gondolkodnék. Ez a pickup ugyanis szinte kiált egy kis törődésért, de nem az „alfás” értelemben. Kiemelkedőbb hasmagassággal, robusztusabb terepgumikkal és okosabb lengéscsillapítókkal még többet ki lehetne hozni belőle – sőt, egy teljes kempingelektronika sem lenne rossz ötlet.