Örökre elbúcsúzott a legendás magyar műsorvezető!

Keresztes Tibor, azaz Cintula mindig élettel teli volt, hangos nevetése mindenhol felcsendült, ahol megjelent. Éppen ezért barátait és pályatársait mélyen megrázta a híre, hogy elhunyt – még úgy is, hogy 81 évesen már régóta küzdött a betegséggel. A hazai diszkókorszak legendás alakja augusztus elején hagyta itt az élők világát.
Végső búcsút vettek tőle! SPECIÁLIS VOLT A TEMETÉS! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Volvo V40 és a V40 Cross Country modell a márka legkisebb típusa az Egyesült Királyságban. Bár korábban a név a régi S40 szedán kombiváltozatát jelölte, a 2012-ben megjelent változat teljesen új ötajtós kompaktként debütált. Ezáltal a V40 a prémium kompakt kategória egyik legrégebb óta piacon lévő képviselője, de a versenyképes árazás és a bőséges felszereltség miatt még mindig érdemes számításba venni.

A Volvo kínálata a szokásos Momentum, R-Design és Inscription felszereltségi szintekből áll, míg a Cross Country változat külön modellként szerepel. Minden verzió jól felszerelt: alapfelszereltségként jár az automata LED fényszóró, az esőérzékelős ablaktörlő, a kétzónás klímaberendezés, a műholdas navigációs rendszer DAB rádióval, Bluetooth kapcsolattal és merevlemezes tárolással. Az árak 23 ezer fonttól egészen 30 ezer font közeléig terjednek, így a V40 árazás szempontjából a prémium és a családi ötajtósok között helyezkedik el, de figyelembe véve a felszereltséget, reális választásnak számít. A motorok elnevezése a dízeleknél D2 és D3, míg a turbós benzineseknél T2 és T3. Létezett korábban D4, T4 és T5 változat is. Ezek mind 2,0 literes motorok, kivéve, ha automata váltót választunk a T2 vagy T3 esetén, mert akkor 1,5 literes erőforrást kapunk. Minden modell elsőkerék-meghajtású, beleértve a Cross Country-t is.
A 2012-es megjelenéskor a V40 a valaha mért legmagasabb százalékos Euro NCAP biztonsági eredményt érte el az ötcsillagos minősítés mellé. A biztonsági csomag egyedülálló megoldásokat tartalmazott, többek között egy gyalogosvédelmi célból kifejlesztett, ütközés esetén felpattanó motorháztetőt. A modell még ma is az egyik legbiztonságosabb választás a brit piacon. A 2016-os frissítés során megkapta az akkoriban bevezetett „Thor kalapácsa” nappali menetfényeket, amelyek a XC90-nel debütáltak, így a kis kompakt is vizuálisan illeszkedik a Volvo új arculatába.

A vezethetőség tekintetében a V40 nem a legizgalmasabb, de biztonságos, megbízható választás. A Ford Focus padlólemezének egy továbbfejlesztett változatára épül, ami jó alapokat biztosít, bár a Volvo mérnökei sok saját megoldást alkalmaztak a még magasabb biztonság érdekében, így a vezetési élmény kevésbé dinamikus. A kormányzás elég precíz, a karosszéria mozgása kontrollált, az autó agilisnek érződik, de inkább a biztonságra, mintsem a sportosságra helyezi a hangsúlyt. A futómű alapverzióban jól csillapít, különösen városban és országúton is kényelmes, viszont a nagyobb méretű felnik rontják az utazási komfortot. Az R-Design változat sportosabb futóművet és nagyobb kerekeket kapott, ami keményebb rugózást eredményez – ez a tulajdonosi véleményekben is megjelenik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük