Összeomlott Schmuck Andor szervezete!

A diagnózis után Andor napokra eltűnt a világból – saját elmondása szerint a „halálhörgés és siralom” hangulata uralkodott el rajta. Teljesen magába zuhant, s egy hétig úgy érezte, nincs tovább. Mégis, ahogy korábban oly sokszor, most is próbál felállni. „Látom a fényt, csak még nem tudom, hogy jön-e vele egy vonat” – fogalmazott keserű iróniával. Kezelése továbbra is Magyarországon zajlik, és augusztus elején újabb kulcsfontosságú vizsgálat vár rá – talán ez hozza el a fordulatot. Addig küzd. Minden erejével.
A hír megrázta a közvéleményt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az újított Corolla erősebb villanymotorja élénkebb vezetési élményt nyújt EV módban, és alacsony sebességnél is könnyebbé, simábbá teszi a vezetést az előző verzióhoz képest. Ez azonban megváltozik, amint aktiválod az adaptív fékenergia-visszanyerő rendszert, amely a gázpedál elengedésekor a forgalmi viszonyok és az út adottságai alapján állítja be a lassítás mértékét. Hasonló rendszereket már tapasztaltunk más elektromos autókban is, de sajnos a Corolla rendszere néha kiszámíthatatlannak bizonyult, ami megnehezíti a vele való együttműködést.
A dinamikus teljesítmény nagyon hasonló a háromajtós változathoz, mivel a Corolla Touring Sports kombi kellemesen rugózik, jól kezelhető és finoman kormányozható. Nem olyan szórakoztató vezetni, mint egy Ford Focus Estate-et, de egymás melletti tesztek alapján kényelmesebb és élvezetesebb vezetési élményt kínál, mint a Golf Estate.

Az 1,8 literes hibrid erőforrás 138 lóerőt és 142 Nm nyomatékot ad le, ami elegendő ahhoz, hogy a Corolla Touring Sports 0-ról 62 mérföld/órára 9,4 másodperc alatt gyorsuljon – ez 0,3 másodperccel lassabb, mint a háromajtós változat. Ha a 2,0 literes hibrid változatra váltasz, a teljes teljesítmény 193 lóerőre és 190 Nm-re nő, így a gyorsulás 0-62 mérföld/óra között 7,7 másodpercre csökken. Mindkét verzió maximális sebessége 112 mérföld/óra.
Gyakran előfordul, hogy a CVT váltóval szerelt autók motorját keményen használva kellemetlenül hangos morajlást adnak ki a magas fordulatszám miatt, de az új Corolla extra elektromos rásegítése miatt ez most kevésbé gyakori.
A Corolla Touring Sports fenntartási költségei kedvezőek az üzemanyag-hatékonyságnak és az önfeltöltő hibrid technológiának, valamint a versenyképes biztosítási besorolásoknak köszönhetően, így nem terheli meg túlságosan a pénztárcát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük