De Anna egy dolgot elfelejtett: három gyereke van. A takarítási projekt első harminc percében a legkisebb kiszórt egy egész doboz gabonapelyhet a szőnyegre, a középső valahogyan belegyömöszölt egy cipőt a mikróba, a legnagyobb pedig versenyre kelt a porszívóval. Ekkor született meg az a megoldás, amit csak egy kétségbeesett, de kreatív anya találhat ki.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A SsangYong saját értékelése szerint a Tivoli modellje óriási sikert aratott – olyan nagy sikert, hogy a gyártó úgy döntött, még tovább fújja fel azt az eredetileg kisautós, városi SUV koncepciót, amire az első Tivolit is építették. Ennek eredményeként született meg a SsangYong Tivoli XLV, ami tulajdonképpen egy megnövelt méretű Tivoli, még több hellyel és még praktikusabb kialakítással.
Már korábban is láthattunk egy előzetes változatot ebből az autóból – ez volt az XLV-Air tanulmányautó, amit Frankfurtban mutattak be egy autókiállításon. Az a koncepció hétüléses volt, tehát két plusz ülést is tartalmazott hátul, de sajnos ezek az úgynevezett „ugróülések” a sorozatgyártásra szánt változatból végül kimaradtak. Az autó nevében szereplő „XLV” egyébként a „eXciting Lifestyle Vehicle” rövidítése, ami magyarul valami olyasmit jelent, hogy „izgalmas életstílus jármű”. Ezzel a névvel a SsangYong azt próbálja sugallni, hogy az autó nemcsak a mindennapokra, hanem kalandosabb, aktívabb életvitelre is alkalmas lehet.
A Tivoli XLV tehát egy olyan jármű, amely egyesíti a SUV-ok robusztusságát és magas építését a kombik praktikumával – ezt nevezi a gyártó új kategóriának, amit SUV-kombinak vagy SUV-ötösnek is nevezhetnénk. A cél egyértelmű: a SsangYong szeretne betörni a nagyobb, nevesebb riválisok piacára is, mint például a Skoda Yeti (amit 2013 és 2017 között gyártottak), de úgy, hogy közben nem fektet túl sok pénzt egy teljesen új fejlesztésbe. Ehelyett inkább az eredeti Tivoli platformját használták fel, és azt toldották meg.
Az Egyesült Királyságban például az autó kizárólag dízelmotorral érhető el, és az alapmodell induló ára 18 250 angol font. Ez a változat elsőkerék-meghajtású és automata váltós – bár elérhető összkerék-meghajtással és manuális váltóval is. A mi tesztvezetésünk során viszont az elsőkerék-meghajtású automata változatot próbáltuk ki, ami különösen érdekes lehet, mert ebben az árkategóriában már olyan népszerű modellek is szerepelnek, mint a Nissan Qashqai vagy a Seat Ateca belépőmodelljei. Ez azt jelenti, hogy a Tivoli XLV-nek komoly konkurenciával kell versenyeznie.