„Amikor így kiadsz magadból valamit, akkor hirtelen üres maradsz, hirtelen elérzékenyülsz” – magyarázta a néhány másodperces közjátékot Lékai-Kiss Ramóna, A rajongók az alkoholproblémát látják mögötte. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai sokkal bátrabb lett a stílusával, és a Hyundai Santa Fe ennek a magabiztosságnak az egyik nyertese. Nagy, tátongó hűtőráccsal rendelkezik, amely elkerüli, hogy olyan hatása legyen, mintha át lenne lyukadva, és ehelyett a világ visszapillantó tükreinek egy igazán modern, de talán kissé származtatott megközelítést kínál a lágy terepen való közlekedéshez.
A profilja többi része kevésbé drámai, de szintén frissített, a hátsó rész felé emelkedő ablakvonal nagyobb céltudatosságot ad neki, mint korábban. Ez egy szándékos fogás része: a Hyundai 30 mm-rel (4690 mm-re) meghosszabbította a Santa Fe-t, miközben a szélességét 10 mm-rel csökkentette, és a magasságot is, 1760 mm-ről 1680 mm-re, hogy dinamikusabb megjelenést kölcsönözzön neki. Az a célja, hogy a Santa Fe-t a lágy terepről egy crossover kategóriába emelje. Működött ez? Mérsékelten. Tesztelőink többségének szemében még mindig az egyik ésszerűbb, felnőttesebb autóként tűnik fel ebben a kategóriában.
Az új Santa Fe karosszériája 15%-kal merevebb a torziós szilárdság tekintetében, mint elődje, és bár az alapja új, a mechanikai elrendezés az, amire számítani lehetett. Elöl MacPherson típusú felfüggesztés, hátul pedig több linkes elrendezés található. A 2,2 literes turbódízel motort keresztben helyezték el, és mind a négy kereket hajtja (bár először kétkerék-hajtású változat is elérhető lesz).
Az Egyesült Királyságban értékesített autók többsége az opcionális, hatfokozatú automata váltóval rendelkezik, ami nagy veszteséget jelent az üzemanyag-hatékonyság terén a manuális váltóhoz képest. Ha hozzávesszük a négykerék-hajtású rendszert, amely a hátsó kerekekre irányítja a meghajtást, ha az első kerekek megcsúsznak, akkor az üzemanyag-hatékonyságot és a károsanyag-kibocsátást 46,3 mpg-re és 159 g/km-re kell várni.
Azonban, ha a manuális váltót automatára cseréljük, a CO2-kibocsátás 178 g/km-ra emelkedik, és az üzemanyag-hatékonyság 41,5 mpg-ra csökken. Mégis, ezek a számok egészen figyelemre méltóak voltak egy 194 lóerős 2,2 turbódízel motorral, egészen nemrégiben, és mindezt anélkül érték el, hogy olyan modern hatékonysági lehetőségeket alkalmaztak volna, mint például a kormányszervó elektromos rásegítése.