Majoros Péter, Majka a Campuson történt botrányos koncertje után ismét fellépett, ezúttal a siófoki Plázson. Úgy tűnik, hiába akadtak ki még a saját rajongói azon, hogy július 19-én f/belö/ésre is utalt a Cs/rran, cse/pen nevű dala végén, semmit sem bánt meg a tetteiből. Neki továbbra is rendben van, hogy a miniszterelnök ki/égzé/ére bu/dít a színpadon…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az erősebb, kétmotoros változat előnyei mellett azonban fontos megjegyezni, hogy az autó tömege is jelentősen megnőtt, egészen 2331 kilogrammig, ami közel 150 kilogrammal több, mint az egymotoros verzióé. Ez a plusz súly némileg befolyásolhatja a fogyasztást és a kezelhetőséget, bár a vezetési élmény így is kellemes és magabiztos marad.
Az e-5008 fékrendszere regeneratív fékezést alkalmaz, amelyet a kormány mögötti váltófülekkel lehet szabályozni. Ez a megoldás kényelmes és intuitív, hiszen könnyen lehet váltani a regeneráció három szintje között, amelyek a gyengétől a közepesen erősig, majd egy úgynevezett „nem teljesen egypedálos” fékezési módig terjednek. A regeneratív fékezés teljes kikapcsolására nincs lehetőség, ami egyesek számára kellemetlen lehet, azonban az alsó két szint kifejezetten sima és természetes fékezési élményt nyújt. A legerősebb fokozat agresszívebbnek hat, főleg nagyobb sebességről való lassításkor, ám a városi, kis sebességű manőverekhez ideális.
A fékpedál visszajelzése azonban lehetne valamivel közvetlenebb és érzékenyebb; az első útban kissé bizonytalan, míg ha erősebben nyomjuk, a fékút viszonylag hosszúnak tűnik. Ettől függetlenül a hagyományos súrlódásos és a regeneratív fékezés összhangja jól meg van tervezve, így az e-5008 simán és biztonságosan megállítható.
A Peugeot e-5008 egy kiegyensúlyozott elektromos SUV, amely különösen azoknak ajánlható, akik a mindennapi használatban megbízható, kényelmes és viszonylag erős elektromos autót keresnek. Bár nem egy sportautó, az egy- és kétmotoros verziók között megtalálható a választék azok számára, akik szeretnék a vezetési élményt a dinamikusabb, izgalmasabb irányba tolni, ugyanakkor a hatékonyság és a praktikusság sem szenved csorbát.
A kilátás ebben a kategóriában egész jó. Igaz, a Skoda Kodiaq vállvonala alacsonyabb és hátul jobb rálátást enged, de az e-5008 vezetési pozíciója egy igazi SUV-éra jellemző magas, uralkodó helyzet, ahonnan magabiztosan belátni az utat.