„Nem tudom, hogy politikai okokból vagy egyszerűen meguntuk egymást, hiszen hat évig dolgoztunk együtt. Előfordulhat, hogy lejárt náluk a mandátumom, vagy félnek attól, hogy túl megosztó lettem a médiában… Talán mint piaci szereplő óvatosabbak, jobban odafigyelnek az ilyen dolgokra. Elfelejtettek engem, még akkor is, hogy A Király megnyerte a filmszemlét” – nyilatkozta a Story által idézett műsorban, hozzáfűzve, hogy a csatorna nem is gratulált neki a siker után.
EZT REAGÁLTA A CSATORNA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 50 kilóval könnyebb ötajtós modellhez mindhárom kipróbált hajtáslánc jól illeszkedett, bár a két legfontosabb változatot, a 110 lóerős, kézi váltós benzinest és a 130 lóerős, automata benzinest nem teszteltük. A 130 lóerős, kézi váltós változat nagyon praktikusnak tűnt, feltéve, hogy valaki nem a sportos vezetési élményre vágyik, mivel a váltó nem segíti a gyors váltásokat. Ez az automata változatra is igaz, ahol inkább a kormány mögötti fülekkel érdemes átvenni az irányítást, ha szükség van rá. A nagyobb nyomatékkal rendelkező villanymotor miatt a hibrid verzió tűnt inkább a sportos vezetési igényeket támogató választásnak, legalábbis érzésre, mivel a menetteljesítményekről konkrét adatok egyelőre nem állnak rendelkezésre.