Rendkívüli eset történt esti ÉLŐ Híradóban!

A találgatásokra Erős Antónia maga reagált Instagramon, egy humoros videóval. A kamera előtt blézer és blúz – a kamera alatt azonban: fehér sort és tornacipő.
„Igaz-e a legenda, hogy mit viselnek a híradósok hőségriadó idején? A válasz a videó végén” – írta nevetve.
A videó végére mindenki megnyugodhatott: nem baki történt, hanem egy szellemes kulisszajelenet, amit maga a műsorvezető osztott meg.
AZAZ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Sportage legfőbb erősségei a kényelem és a finom futás. Lágy hangolású futóművének köszönhetően ez a családi SUV hatékonyan kezeli az úthibákat, és minimálisra csökkenti a kabinba jutó kellemetlen rázkódásokat.

Ugyanakkor vezetés közben érezhető, hogy az úttal való kapcsolat nem olyan közvetlen, mint például egy Ford Kuga esetében, különösen egyenetlen burkolaton vagy kanyar közbeni hullámzásoknál. A Sportage kanyarban is jobban megdől. Ha sportosabb vezetési élményt keresel, érdemes lehet inkább a Mazda CX-5-öt vagy akár a SEAT Ateca-t fontolóra venni.

Teljesítmény, gyorsulás (0–100 km/h) és végsebesség
A kínálat minden változata egy 1,6 literes, turbós, négyhengeres benzinmotort kap, amely önmagában 148 lóerőt teljesít. Az alapmodellhez hatfokozatú kézi váltó jár, míg az általunk tesztelt, tisztán benzines változat hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval volt szerelve.

Mivel ebben a kivitelben nincs hibrid rásegítés, a motort jobban meg kell dolgoztatni, és gyorsításkor érdes, dízelszerű hangot ad ki. Különösen autópályás előzéseknél zajos a működése: a váltó gyorsan visszakapcsol, a motor felbőg, de néhány másodperc késéssel indul meg csak igazán a gyorsulás.

A hibrid Sportage modellek eddig is simább és kifinomultabb vezetési élményt nyújtottak a hagyományos változatokhoz képest, de eddig kissé elmaradtak például a Toyota hibrid hajtásaitól. Ennek javítása érdekében a Kia erősebb elektromos motort szerelt be: a teljes értékű hibrid már 235 lóerős és 280 Nm nyomatékot kínál. A hatfokozatú automata váltót is frissítették, és új, regeneratív fékrendszert kapott, amelyhez kormány mögötti váltófülek tartoznak, így állítható a fékezés erőssége.

A megnövelt elektromos teljesítmény azonnal érezhető: a Sportage most sokkal élénkebben indul el és mozog városban, miközben a benzinmotor szinte egyáltalán nem kapcsol be. Nagyobb tempónál is gyakran előfordul, hogy a kocsi az elektromos motorral halad, és kisebb gyorsításokat is ennek segítségével hajt végre. Ha hirtelen nyomod le a gázt, előfordulhat egy kisebb rántás, amint a rendszer vált a két hajtásforma között, de utána a váltó gyorsan kapcsol, és lenyugtatja a motort.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük