Rengetegen sírnak! Halász Juditról van szó!

Bár Halász Judit neve összeforrt a vidám gyerekversekkel, nem minden műve hordoz könnyed tartalmat. Az említett apás dal mély érzelmi sebeket tépett fel többekben. A dal egy elmenő apáról szól, akinek a gyermeke könyörögve kérleli: ne hagyja magára. A dal mélysége és valóságtartalma túlságosan is elevenbe talált sokak számára – különösen az édesanyáknál.
EGY ANYA ELMAGYARÁZTA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Külső megjelenésében a Wind kifejezetten látványos egy ilyen kis autóhoz képest. A kerekek sarkokra tolt elhelyezése, az ívelt motorháztető és a magas hátsó rész sportos megjelenést kölcsönöznek neki. A „targa” stílusú tető mindössze 12 másodperc alatt nyílik, és minden változathoz alufelnik járnak. A csúcsmodell Gordini verziók színes felnikkel, fehér versenycsíkokkal és bőrülésekkel emelik a látványt. A belső tér viszont már kevésbé vonzó: a sok szürke műanyag rideg és kemény tapintású, és bár az autó jól felszerelt, a beltér nem túl kellemes hely a hosszabb időtöltésre. Ára azonban versenyképes a konkurensekhez képest.

A Wind praktikusabb, mint más kis méretű kabriók, például a Mazda MX-5, főként az okosan megoldott tetőszerkezetének köszönhetően. A csomagtartó mérete ugyanis nem változik attól függően, hogy a tető fent van vagy lent – ez állandóan 270 literes, ami több, mint sok szupermininél, például a Fiat 500-nál vagy a Ford Ka-nál. Ugyanakkor az autó kizárólag kétszemélyes, és a kormány csak magasságban állítható, ami megnehezítheti az ideális vezetési pozíció megtalálását.

A Wind alapjául szolgáló Twingo nem szerepelt túl jól a törésteszteken, viszont a Renaultsport csapata jelentős megerősítéseket hajtott végre a karosszérián – például az ajtókban és a tetővonal mentén –, így baleset esetén várhatóan jobban teljesít majd. Az autó felszereltségéhez tartozik az első és oldallégzsák, az elektronikus menetstabilizáló, az indításgátló és a dupla zár. A Renault megbízhatósága folyamatosan javul, és a Wind esetében eddig nem jelentettek komoly problémát. A két motor más Renault modellekben már bizonyított, így a technika jól bevált, még ha a belső tér minősége kissé visszahúzza is az összképet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük